Gå til innhold

London - musical?


Himmel og hav

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart til London en tur, og vil gjerne få med meg en musical eller no' mens jeg er der. Er det noen som vil komme med en anbefaling? For jeg aner ikke hva jeg skal velge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg anbefaler "Chicago", jeg synes den var knallbra:) Ellers så er det jo mange som digger "Mama Mia", men jeg er ikke så glad i Abba selv, så har ikke sett den

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cats? Den ble tatt av plakaten på begynnelsen av 2000-tallet, med mindre den har blitt satt opp på nytt? Den ble iallefall tatt av plakaten da jeg bodde i London, etter å ha blitt vist i hele 19 år på samme teater, jeg så den 4 ganger der tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"We will rock you" er veldig bra! Er jo selvfølgelig en fordel å like Queen da..men lell, veldig mektig musical!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempe bra ja :)

 

Og The lion king er bare helt utrolig bra og nydelig :) Trenger ikke være barn for å like den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann

Var nettopp i London selv for bare en måned siden. Da så jeg tre stk. Lion King var en desisert favoritt, masse bra effekter og gode sangere, flotte kostymer og den var også morsom.. Dirty Dancing er jo for de som virkelig elsker filmen, og har lyst til å se en prikk lik oppsetning av filmen (men med mye dårligere effekter enn mange andre forestillinger). Den siste jeg så var We will rock you. Synes dett var et greit show (en noe "spacet" historie som var litt rar og forvirrende), men fantastisk god musikk :) Men Lion King er den eneste jeg hadde sett på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal velge den, da! Den har jeg i grunnen hørt mye bra om før også. Uff, valgets kval...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta og søk på london musikaler, og se klipp av de forskjellige før du bestemmer deg? =) Da kan du se hva som frister mest. Ps vet ikke om du har vært i London før, men det lønner seg IKKE å bestille billetter over nett..

T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 11:28 her igjen.. Lion King er også veldig bra ja! Så den i New York, men regner med at forestillingene har omtrent de samme effektene og greier. Klassisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...