Himmel og hav Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Jeg skal snart til London en tur, og vil gjerne få med meg en musical eller no' mens jeg er der. Er det noen som vil komme med en anbefaling? For jeg aner ikke hva jeg skal velge!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Jeg anbefaler "Chicago", jeg synes den var knallbra:) Ellers så er det jo mange som digger "Mama Mia", men jeg er ikke så glad i Abba selv, så har ikke sett den
Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Cats? Den ble tatt av plakaten på begynnelsen av 2000-tallet, med mindre den har blitt satt opp på nytt? Den ble iallefall tatt av plakaten da jeg bodde i London, etter å ha blitt vist i hele 19 år på samme teater, jeg så den 4 ganger der tror jeg
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #5 Skrevet 7. april 2011 "We will rock you" er veldig bra! Er jo selvfølgelig en fordel å like Queen da..men lell, veldig mektig musical!!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #6 Skrevet 7. april 2011 Det er kjempe bra ja Og The lion king er bare helt utrolig bra og nydelig Trenger ikke være barn for å like den
MsPondus25 Skrevet 7. april 2011 #9 Skrevet 7. april 2011 Heisann Var nettopp i London selv for bare en måned siden. Da så jeg tre stk. Lion King var en desisert favoritt, masse bra effekter og gode sangere, flotte kostymer og den var også morsom.. Dirty Dancing er jo for de som virkelig elsker filmen, og har lyst til å se en prikk lik oppsetning av filmen (men med mye dårligere effekter enn mange andre forestillinger). Den siste jeg så var We will rock you. Synes dett var et greit show (en noe "spacet" historie som var litt rar og forvirrende), men fantastisk god musikk Men Lion King er den eneste jeg hadde sett på nytt
Himmel og hav Skrevet 7. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 7. april 2011 Kanskje jeg skal velge den, da! Den har jeg i grunnen hørt mye bra om før også. Uff, valgets kval...
MsPondus25 Skrevet 7. april 2011 #11 Skrevet 7. april 2011 Ta og søk på london musikaler, og se klipp av de forskjellige før du bestemmer deg? =) Da kan du se hva som frister mest. Ps vet ikke om du har vært i London før, men det lønner seg IKKE å bestille billetter over nett.. T
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #12 Skrevet 8. april 2011 Anonym 11:28 her igjen.. Lion King er også veldig bra ja! Så den i New York, men regner med at forestillingene har omtrent de samme effektene og greier. Klassisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå