Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Får ein lov til å gå heilt til 8 mai på overtid når termindato er 23 april?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Ja, det kan du gjøre. Med første mann ble jeg satt igang 17 dager over termin.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 jeg har termin 22 april og er overtidig fra 5 mai i følge skjemaet fra ultralyden. Men tror det er forskjellig fra sykehus til sykehus.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Jeg har termin 24.april og er på overtid 8.mai og vil bli igangsatt da om barnet ikke er født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå