Gå til innhold

Juni/juli-mammaer i 30-årene fra Moss?


Nic76

Anbefalte innlegg

Det er stille på BIM-treff-fronten når det gjelder Østfold, ser jeg. Men det er kanskje ingen aktive lesere her inne som bor i Moss??

Hvis det er noen, så hadde det vært hyggelig å komme i kontakt.

Vi bor i Moss og venter gutt nr 2 til sommeren.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Det kommer an på hva du mener med "i nærheten", men jeg bor i Råde og venter jente nummer 3 omtrent til St. Hans! Jeg antar at jeg såvidt kvalifiserer som "i 30-årene" med mine 39 år ...

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg mente i grunn ingen øvre grense med alder :)

Så gøy med nr 3 da, men er du ikke mer plaget med "svangerskapsplager" for hver gang? Synes liksom at alt gikk sånn på skinner sist, mens nå kom plagene til uttrykk mye tidligere og sterkere..

Alt er litt mer slitsomt nå, og jeg tenker at en tredje gang ville fort blitt bare klaging fra min side :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er gøy med nummer tre. Og ikke minst er storesøstrene (8 og 10 år) så store at de gleder seg på en helt annen måte enn yngre barn gjør.

 

Jo, jeg synes svangerskapet er tyngre denne gangen.Det kan jo være fordi det er nummer tre, men det kan like gjerne være fordi jeg er blitt 8 år eldre og ikke akkurat i bedre form enn jeg var sist.

 

Jeg er nok verdensmester i å klage, noen dager går skikkelig i motbakke, men så prøver jeg å si til meg selv at dette her er jo faktisk bare midlertidig. Og frivillig. Det går over i juni, så da får jeg heller holde ut, for premien er jo helt ubeskrivelig!

 

Det har også hjulpet på humøret at snøen og isen og kulden er borte. Siden bekkenet krangler, så er det deilig å kunne sette føttene på bakken uten å være redd for at beina forsvinner under meg pga is og snø. Jeg er et sommermenneske!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...