Gå til innhold

-mtp- !


Athina'

Anbefalte innlegg

Har du hodepine i dag??

 

Hver gang jeg prøver å svare på en tråd der du har skrevet over meg så blir jeg veldig ufokusert og får hodepine i tinningen, helt merkelig... til og med gutt/jente blir vanskelig å se hehe jo

 

*gir deg 2 paracet* ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, du begynner å bli litt for nær gående :P

 

har nett tatt 2 ibux da eg ikke tåler paracet....

 

hehe opplevde ennå en ting i dag du har spåd meg i og tenkte ikke på det før etter eg hadde åpnet meg mye mer for min søster i dag... Snakket litt om meg igjen og ennå mer meg :P ble litt masse meg i dag men kjenner det lettet og fikk råd.. så lettet masse og hva sa du for ikke så lenge siden ... jo du er mer åpen... tenkte ikke litt på det når eg snakket men satt meg med å ta kom det plutselig opp "jo det var jo dette Athina skrev" :D

 

alt du har spå meg i er riktig så lang :) kjempe imponert over deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare blande meg inn her å si at det var det jeg følte da jeg sa du blokka meg.. ble tung i hodet og susete! Var bare ikke flink nok til å plassere det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off nei og nei :P føler eg blokker dere for å se på andre no :(

 

Håper dette kommer seg om ikke så lenge:)

 

iallefall kjempe koselig når andre også vil henge med oss spådamer her inne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da skal jeg holde meg unna dine tråder frem til du kvikner til ;-P

 

Se der jah vennen! Men er det ikke herlig å oppleve disse meg meg meg dagene når de er så få og det er på grunn av noe som er veldig viktig for deg - og som faktisk ER deg? Du fortjente virkelig å senke skuldrene og du er på en reise i riktig retning nå, og som jeg sa sist, det blir en bra tid fremover for deg :-))

 

Tusen takk *blush* Gøy å få positiv tilbakemelding :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er iallefall flere kilo lettere:) Men ble litt skuffet da eg kom hjem og sog vi hadde fått innbydelse til bryllup i august.... noen hadde sett forlovelse på meg rundt den tiden... og da tenkte eg med en gang det er DE di har sett.... Pokker ass :P men enten kommer den dagen til meg også eller så får eg heller leve et live uten å vere kone :P fikk litt en son holdning i dag hehe.... Men så har vi deg igjen 2014 men en sønn og brud :D Tror eg kommer til å leve på den for det er ikke noen som har nådd meg på så mangen punkter som du har uten å bomme på noen :D

 

Du har virkelig noe vi alle vil ha men kansje ikke har ennå :( misunler deg så urolig masse for deg du aner det sikkert ikke :P

eller haha tviler du ser sikkert rett gjennom meg :P hihi

 

 

Og du :D Ennå en smårips som ser graviditet på deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri sett bryllup eller forlovelse så tidlig på deg jeg så det kommer ikke som en bombe på meg at de kanskje har plukket opp invitasjonen :-) Så deg så klart i 2014 så jeg holder på den ;-)

 

Neida jeg har da ikkeno mer enn de andre, men jeg er anderledes enn de rundt meg her ja hehe, ikke rart jeg ikke fikk nærme meg julegavene når jeg var lita, og mamma måtte finne nye og geniale steder og gjemme dem på for jeg fant dem alltid *kniiis* Enda får jeg kjft om jeg rører på dem, og de er alltid lureri-pakket hehe. Jeg er så imponert over deg da, og måten du spår folk på, feier jo over alle og like blid :-)

 

Skjønne -mtp- bare så du vet, jeg har vært lukket i mange år jeg nå, og begynte ikke å forstå ting og åpne meg på nytt før i høst. Det var der selvsagt og jeg brukte det, men ikke som nå, så jeg har mye å lære og langt å gå før jeg blir dyktig :-)

 

Men tusen takk for de fine ordene og rosen, det varmer veldig :-) <3

 

 

Ja faen nå er dere 4 smårips... venter bare på kicam nå da hehe. Lily, Aurora og Marthe20 sier nei, og dere 4 sier ja... hmmm småripsen leder her altså, og det skal bli spennende å se om dere slår oss, vel jeg er ikke med da men jeg sier jo øøøøøhhhh hehe ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du aldri har sagt noe men at du fikk opp våren gutten rundt 2 år i dress osv :)

 

Jobber fort da eg sitter i stuen alene og ikke noe bra på tv :P men no begynner hawai- five O og den skal eg se så vi snakkes :D

 

Hade bra alle sammen :D God natt og sov søtt og ta godt vare på dere selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...