Gå til innhold

JAA :) Fått time til lap. :))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått time til lap. Var ikke så lang vente tid som jeg har fått inntrykk av :) Gyn. sendte henvisning til sykehuset i slutten av feb. og time i begynnelsen av mai :)

 

Krysser fingrene for at alt er bra <3

 

Måtte bare dele gleden med noen som skjønner hva det går i :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til håpefull 23pp. Jeg var til lap i begynnelsen av mars og er i min 1. pp etter lap.

Skrevet

Gratulerer! kan jeg spørre hvilket sykehus det er? Legen min sendte henvisning i begynnelsen av mars og nå har jeg fått time på Haukland 19.september! Det føles som en evighet til, særlig fordi legen gav meg intrykk av at hun ikke trodde jeg hadde noe sjans til å bli gravid uten laproskopi. Så jeg må bare gi opp fram til september! jeg har forsøkt å ringe litt rundt til andre sykehus også, men det er ingen som tør å garantere at jeg kan få time tidligere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...