Gå til innhold

Manduca, hva gjør jeg feil?


Ladybugg

Anbefalte innlegg

Jeg har en baby gutt på 11 uker, og før han ble født kjøpte jeg en manduca. For det skulle være så godt og bære, i dag har vi brukt den for første gang. Han satt godt, men jeg syntes ikke den var noe god og bære i, følte en del ubehag i korsryggen.

Noen gode tips, eller råd på hvordan det skal bli bedre og bære i den?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest JuniGull10 og mange drømmer

Jeg slet med korsryggen i lag tid etter fødselen, så det bør ikke nødvendigvis være manduaen.. Husk at enkelte muskeler i ryggen har vært i "hvile" lenge nå.

 

Men hvis det kun er manducaen, har du forsøkt å ha selene i kryss på ryggen? Jeg kan kun bruke den hvis jeg har selene i kryss, ellers merker jeg det med engang. Sørg også for at alle festene er inne i riktig spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selene i kryss bakpå ryggen er et must for meg også- i tillegg er det viktig å stramme selene godt nok til (det skal være ganske stramt og tett inntil kroppen din), og passe på at hoftebeltet sitter nede på hofta, og ikke for høyt opp. Hvis man fester Manducaen riktig, så skal man ikke kjenne noe i skuldre/ rygg, siden hoftebeltet tar det meste av vekta=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selene i kryss bakpå ryggen er et must for meg også- i tillegg er det viktig å stramme selene godt nok til (det skal være ganske stramt og tett inntil kroppen din), og passe på at hoftebeltet sitter nede på hofta, og ikke for høyt opp. Hvis man fester Manducaen riktig, så skal man ikke kjenne noe i skuldre/ rygg, siden hoftebeltet tar det meste av vekta=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...