Gå til innhold

Hva er yndlingsretten din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten tvil, TacoPasta :D

Skrevet

Tacopasta?? Hvordan lager man det? Bare å koke pasta og ha tacokjøttdeig og grønnsaker til eller?

 

Yndlingsretten min? Kommer litt an på hvilke form jeg er i hehe.. Velig glad i kylling tikkamasala da..

Skrevet

Nei, det er noe mer som skal oppi.. Også skal det i en form, settes i ovnen en liten stund.. Jeg prøver å finne oppskrifta, men ikke så lett. Da jeg har hatt besøk blant oppskriftene mine :P hehe

Skrevet

I fare for å høres enormt kjedelig ut, så tror jeg faktisk det er god hjemmelaget pizza.

Skrevet

Fiskeboller i hvitsaus..:P Med poteter,gulerøtter og bacon! NAM!!

Skrevet

Thaigryte med kylling, kokosmelk, karripasta, masse grønnsaker og eggnudler.. yum!

Skrevet

Bacalao gryte er en av favorittene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...