Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Er sååååå sulten, har nesten ikke noe penger akkurat nå.. Får det først i morra -.- Ikke vet jeg hva jeg har lyst på en gang -.- Hmm.. Noen forslag anyone? Håper å få litt hjelp/forslag ;p
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 En pose havregryn. Kok havregrøt med vann. Koster nesten ingenting og du blir mett.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Smart.. Takk for forslag.. Godt er det og ;D
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Havregrøt er digg Og sunt er det og, med mindre man bruker sukker og kanel på da, sukkerunge som jeg er må det jo en el sukker på Nå vet jeg hva vi skal ha til middag/kvelds oxo!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 Jeg har handlet inn for mye middag (trodde stebarna kom i dag..), du kan komme og få middag hos meg!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #6 Skrevet 6. april 2011 Ja, helt klart.. Kommer med en gang jeg ;D
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #7 Skrevet 6. april 2011 Jeg og, er vel litt for glad i sukker på havregrøt hehe.. Men godt er det nå læll ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå