Gå til innhold

Dagens vits, må leses!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Et kvinnfolk i Finnmark hadde 15 unger, med ett års mellomrom. Alle sammen het Lars.

Avisen var og interjuvet henne og lurte på om det ikke var vanskelig når alle hadde samme navn. Neida, svarte dama. Det er så kjekt når jeg roper dem inn til mat og slikt. Bare å rope: LARS.....

Men hvis du skal ha tak i bare en av de da? spurte avisen..........¨

Da bruker jeg etternavnet, svarte kjerringa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dette var morsomt fordi? Eller er det bare morsomt å vitse om oss selv om det ikke har noe som helst poeng? Skal si deg at jeg som bor i finnmark har heller inntrykk av at damer sørfra er løs i trusestrikken.

Skrevet

16:17 Ikke vær så selvhøytidelig a! ..Ikke hårsår, neeeida!

Skrevet

Den va artig! Æ flirte nu godt æ. :)

Skrevet

:ler:

 

Og ler enda mer av trollet som ble så fornærma.

Skrevet

HAHA :D

vi i nord får det no alltid sagt !

Skrevet

Anonym 16.15 hadde hvertfall ikke humor, ser jeg...hahaha

 

Bra vits, hehe.

Skrevet

Hun følte seg vel bare truffet... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...