Gå til innhold

Plutselig er det ikke så lenge til at jenta vår er her..


min lille spire

Anbefalte innlegg

Sitter med en litt rar følelse, har termin 29 april, men i går ble det bestemt at jeg skal ha keisersnitt 19 april. Plutselig er det ikke slik at man skal vente på at noe skal skje, men vi skal møte på sykehuset til avtalt tid og ikke så lenge etterpå vil vi ha frøkna hos oss.

 

Ble litt skuffa først, siden jeg har forventet en fødsel, men siden hun ligger i sete og det meste viser at keisersnitt er det tryggeste så må jeg bare slå meg til ro med det... ikke ville hun vendes heller, vi prøvde det men er nok ei sta frøken vi har..

 

Så da er det bare 13 dager igjen, siste dag på jobb i morgen så får bare nyte de dagene jeg har hjemme. Heldigvis er alt klart for frøkna vår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til! Helt utrolig å tenke på at vi alle sammen snart har det vi har ventet på, våre små barn!

 

Det positive med keisersnitt er jo at da vet du akkurat når det skjer.. Skulle ønske det var en "timer" på oss alle, som sa ifra at DA er det din tur! Hadde vært fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi! Så spennende!

Jeg har termin 30 april.. mi tulle har festet seg å det hele.. så det blir nok vanlig fødsel på meg. Men gjør ikke noe om det skjer snart da ;)

Litt skummelt også, å vite akkurat når, syns du ikke? Men samtidig greit.

Lykke til i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo er litt skummelt å vite datoen, tidligere var dte noe vi bare mått vente på... men plutselig er alt planlagt! Får plutselig alt noe mer innpå seg da.. samt at alle våre nærmeste også vet at den dagen skal det skje! Så de kommer jo til å gå og vente på beskjed om at alt er i orden og at velsa vår er her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...