Gå til innhold

Hvor lenge har dere en truse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker ikke på hvor lenge dere bruker den om gangen altså:-) Men kaster dere dem etter en viss tid,eller har dere dem til de er slitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sliter sjelden ut trusene mine jeg, muligens har jeg for mange. Men nå har jeg kastet en hel del som jeg ikke lenger bruker...tar bare opp plass. Ellers kaster jeg de hvis det går hull, eller de er ubehagelige å ha på.

Skrevet

Har vel opprydning en gang i året, der jeg kaster alt jeg ikke vil ha lenger - det som er "gammelt" og erstattet av noe finere:P

Så jeg har vel trusene i alt fra et år til noen måneder.

Men slutter å bruke dem før jeg kaster dem, for jeg kaster dem fordi jeg ikke bruker dem lenger, om du skjønner..

 

Dyrere undertøy har jeg lenger, men bruker det sjeldnere.

 

Skrevet

Jeg fant nettopp en i skapet jeg har hatt i 5 år.

Skrevet

Jeg pleier å kaste dem til tilfeldig forbipasserende menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...