Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #26 Skrevet 6. april 2011 Det er ingen følelser som er slemme. Man kan ikke alltid styre følelsene så det sier seg selv. Gjerninger derimot...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #27 Skrevet 6. april 2011 Jeg er ikke misunnelig på mine venner, jeg er glad på deres vegne, men blir ikke rørt av babybildene eller kjærestestatusen deres, slik jeg har vært før. Jeg møter nesten aldri noen fordi jeg ikke har barnevakt der jeg bor. Å ha barnevakt 2-3 ganger i året kvalifiserer vel som "aldri". Og jeg sutrer ikke, jeg bare lurer på om mine følelser (som jeg forresten ikke kan noe for - spontan reaksjon) har noe vondt i seg. HI
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #28 Skrevet 6. april 2011 12.07 og 12.27 her Ønsker deg lykke til med hele mitt hjerte!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #30 Skrevet 6. april 2011 Lurer på hva som feiler folk som kommer med noen av svarene over her... Hvorfor så mye hat og hån rettet mot en helt anonym person?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #31 Skrevet 6. april 2011 Huffa meg, jeg håper du ikke tar deg nær av disse skrekkelige menneskene som sier du har rotet til livet ditt, som ikke skjønner at det går an å havne i et forhold med en gal person som virker normal til å begynne med, og som er SÅ sinnsykt perfekte at de ikke har hatt et one night stand eller en liten affære noen gang. De burde lage et hovedinnlegg : er jeg et møkkamenneske? Det du føler er helt normalt, det er ikke ondskap i det. Det er ikke mange som trives 100% med å være alene i lengre tid, og med småbarn man sjelden har barnevakt til er det lett å føle seg isolert. Jeg ønsker deg lykke til Og til dere som bare MÅ rakke ned på andre, kan dere ikke bare gå i dere selv?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #32 Skrevet 6. april 2011 Tusen takk for enda et konstruktivt svar, anonym 12:59 HI
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 6. april 2011 #33 Skrevet 6. april 2011 Harregud så mange tåpelige svar du har fått! For å være litt saklig her. Du spør om det er slemt av deg å ikke føle glede over andres glede når det gjelder barn og ny samboer. Selvfølgelig er det ikke det. Som du selv sier så merker jo ikke de noe til det om du gleder deg på dems vegne eller ikke. Du gratulerer dem jo og er høflig. Ingen kan vel dømme deg for det du føler. Det hadde vert en annen sak om du kom med ekle kommentarer til dem eller lignende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå