Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #26 Skrevet 6. april 2011 oppognedoghitogdit hvor høy er mannen din?
Tauriel Skrevet 6. april 2011 #27 Skrevet 6. april 2011 er singel men de jeg har vært i lag med har vært rundt 170. har derimot holdt på med en på ca 2 meter en gang
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #28 Skrevet 6. april 2011 Jeg er 169, min mann er 183 Helt perfekt!
Multimamma<3<3<3 Skrevet 6. april 2011 #29 Skrevet 6. april 2011 165 cm Fornøyd med høyden nå, men er alltid "minst" da. Sambo er 180, syns det passer veldig så bra
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #31 Skrevet 6. april 2011 Liten? Jeg? Langtifra. Jeg er akkurat stor nok. Fyller meg selv helt på langs og på tvers fra øverst til nederst. Er du større enn deg selv kanskje? 173 cm høy 60 kg. Fyller meg selv helt perfekt fra ene enden til andre uansett om det er oppover eller nedover eller på tvers!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #34 Skrevet 6. april 2011 163, skulle gjerne vært noen cm lengre så jeg rekker opp til øverste hyller på kjøkkenet
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #35 Skrevet 6. april 2011 180 cm .... skulle gjerne vært 5 cm lavere mtp høye hæler Men er kjempefornøyd med kroppen som ga meg karriere som tenåring (modell) og et greit svangerskap sist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå