Gå til innhold

Hvor lang er dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

oppognedoghitogdit hvor høy er mannen din? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er singel :( men de jeg har vært i lag med har vært rundt 170. har derimot holdt på med en på ca 2 meter en gang

Skrevet

Jeg er 169, min mann er 183 :)

Helt perfekt!

Skrevet

165 cm :) Fornøyd med høyden nå, men er alltid "minst" da. Sambo er 180, syns det passer veldig så bra :)

Skrevet

164, ifølge passet mitt.

Skrevet

Liten?

Jeg?

Langtifra.

Jeg er akkurat stor nok.

Fyller meg selv helt

på langs og på tvers

fra øverst til nederst.

Er du større enn deg selv kanskje?

 

173 cm høy 60 kg. Fyller meg selv helt perfekt fra ene enden til andre uansett om det er oppover eller nedover eller på tvers!

Skrevet

1.63 og strålende fornøyd! :D

Skrevet

162 og veldig glad for det.

Skrevet

163, skulle gjerne vært noen cm lengre så jeg rekker opp til øverste hyller på kjøkkenet :P

Skrevet

180 cm .... skulle gjerne vært 5 cm lavere mtp høye hæler :P

 

Men er kjempefornøyd med kroppen som ga meg karriere som tenåring (modell) og et greit svangerskap sist :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...