Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Herregud har ikke folk noe bedre å gjøre enn å sitte og gjette på andres liv? For ikke å snakke om dere som gidder å spørre! I feel lucky?Hva faen er det da?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Heisann sinnataggen Heldigvis så er spåinnleggene på det eget forum, så da slipper vi andre å lese de. Du må ikke inn og lese vet du:)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 He he;) Nei de er ikke det! De er her på denne siden,hele tida og folk svarer...oppi 150 svar! Lite annet å hisse meg opp for idag skjønner du;)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Er det du som er lei av tiggeinnlegg om stemmer og blogginnlegg også?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 Helt enig med deg, HI! Selvsagt åpner jeg ikke de tåpelige innleggene (som det florerer av her inne! Du som påstår de er på eget forum er visst ikke helt med), men jeg synes det er rett og slett TRAGISK at det er så mange uopplyste mennesker her inne. Dumme som brød, stakkars kjerringer....
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #6 Skrevet 6. april 2011 La vær å gå inn på de da! Makan til hissigpropp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå