♥lykkelig♥ Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Hadde håpet jeg skulle begynne og føde selv... Men ser ut til at det blir igangsetting.. ( Har jeg ikke født til i morgen den 7 april settes jeg igang. (10 dager over).. Håper det holder med disse modningstablettene, og at jeg slipper drypp (!!) ;o/ Dumme dumme kropp.... :-P **** FLERE LASS MED FØDESTØV ØNSKES ****
tabbi Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Sender over en hel haug med fødestøv til deg jeg...selv skal jeg og på ultralyd i morgen for å se på leie..har pendlet mellom sete og tverrleie lillemor...og idag er det 12 dager til mens termin og 30 til ul termmin så di sjekker størrelsen og får å se om jeg settes i gang før eller skal ha keisersnitt hvis leie ikke er det beste ) Masse masse lykke til snart har du din lille i armene dine
flypapir Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Tror ikke du vil ha noe fødestøv av meg, for her blir det nok også igangsettingsvarianten Vil uansett ønske deg lykke til. Dette går nok mye bedre enn du frykter, du vet jo at du er moden. Kroppen din er sannsynligvis klar for fødsel, den trenger bare et lite dytt for å komme skikkelig igang!
♥lykkelig♥ Skrevet 6. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2011 Tusen takk ) flypapir: Tusen takk! Off, det er så fælt at det ikke vil sette igang av seg selv.. :-P Har hørt av så mange at det er fælt når de får drypp, sååå *tvitvi*, håper vi slipper det ) LYKKE til til deg også!
flypapir Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 Du får se på det som en ny erfaring... Jeg fikk drypp da jeg var i rier med førstemann, men husker ikke hvordan det var. Er uansett de fæle historiene rundt ting man pleier å huske (og høre om), så er nok mange fine historier om igangsetting også vil jeg tro. Uansett så må det jo gå på et vis
gulda Skrevet 6. april 2011 #6 Skrevet 6. april 2011 Sender over alle lastebilene jeg har stående lastet med fødestøv!!! ;o) Masse lykke til! Håper du får en fin fødsel uansett hvordan det starter!
salamonster Skrevet 6. april 2011 #7 Skrevet 6. april 2011 Uff Lykke lykke til <3 <3 <3 Nå får du møte din lille snart! Da er sikkert alt annet ubetydlig Lykke til(krysser fingrene for at du kanskje har hell i natt) <3
RockMyWorld Skrevet 7. april 2011 #8 Skrevet 7. april 2011 LYKKE TIL! Har hørt om flere igangsettingsfødsler, men har to veldig gode venninner som har blitt satt igang med 2 av sine, og ingen av de beskriver det som noe verre, det startet bare litt bråere, men etterhvert tar jo kroppen over selv! Dette går så bra, nå har du mini i armene veldig veldig veldig snart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå