Gå til innhold

-mtp-


katta76.med 2 store og 2 små.

Anbefalte innlegg

Du virker så utrolig treffsikker:) Har du holdt på lenge?

Jeg har hele tiden hatt sånn magefølelse og mye drømmer helt fra jeg var liten. Men har aldri fått tid til å bruke evnene mine. Har alltid hatt lyst til å lære meg å legge kort, er det vanskelig? Får se om et par år hehe, kanskje jeg får bedre tid da.

 

Hvis du har lyst til å ta en titt på meg hadde det vært flott:)

Har termin 16 oktober og er født 21.06.76. Skal på ul til fredag og håper det går bra. Mistet i ma uke 14 for snart 2 år siden, men fødte en flott gutt i juli i fjor. En meget kjapp og grei fødsel:) Har i tillegg 2 tenåringer fra tidligere ekteskap.

Klemmer fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei har holdt på noen år, men har vert uten noe spåing siden juli 2008 da eg ble gravid, og begynte på`n igjen no i februar da yngste var blitt 4 mnd :)

Noen ganger er det legg og andre ganger er det vanskelig men ikke pga personen men hva de går igjenom og energien deres svikter mye av hva eg får ut og du kan føle deg trøtt og sliten nedbrutt osv.... det er ikke pga personen som sagt, men det di sliter med....

 

får opp at en gutt du venter.. iallefall det som eg får mest opp man kan vere du svømmer over med gutter i huset og at de kan ta veldig mye av din energi.

fødsel vil være i mine øyner ondt og laaaang.... Men er ikke helt i topp form i dag så kan se tilbake en annen dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tiden din:)

Håper ikke fødselen blir lang og vond siden jeg har hatt 3 kjappe og greie fødsler uten smertelindring hehe.

Håper du kommer deg snart igjen. Riktig god bedring. Klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe eg tar feil der... kunne ikke tenke meg å brukt noe smertelindring i en fødels eg... har greit uten med 2 stk så skal eg ha flere skal eg jaggu klare det uten den gangen også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma her. Trodde den fødselen jeg hadde i sommer kom til å bli grusom siden det var hele 13 år siden jeg fødte min datter (16 med sønnen), men den siste fødselen var faktisk den letteste av dem alle. Kom inn på sykehuset 45 min etter dett pangstartet med rier hjemme med hele 8 cm åpning og fødte uten en eneste rift. Gjorde ikke det de andre gangene. Min bekymring denne gangen har egentlig vrt om jeg i det hele tatt rekker frem denne gangen siden det kun er 15 mnd siden sist. Jeg er livredd nåler av alle slag så noen smertelindring kommer ikke på tale, ei heller våkent ks, hehe. Klem. Ps husker deg forresten fra bim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...