Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 koker dere flaskene enda?hva med suttene?har hørt flaskesuttene kal koke uansett....
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Sluttet å koke da hun var 6 måneder. Hun blir 1 år om en uke og mens vi øver på kopp/glass så bruker hun fortsatt flaske, men koker dem ikke.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Nei - koker ingen flasker etter 1 år. De tåler litt mer nå Holder med vanlig vask.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Min er 10 mnd og jeg har ikke kokt en flaske fra han var 6 mnd. Jeg kjører alle i maskinen på 65 grader. Jeg koker alle nye smokker i 5 min for å fjerne siste rest med kjemikalier og slikt, men koker ikke ellers.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #5 Skrevet 5. april 2011 Hun bruker egentlig flere ting til å drikke av. Jeg koker ikke flaskene med mindre det er ei flaske som har ligget lenge skitten et sted. Men det er jo også anbefalt å kaste sutter etter en måned eller så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå