Gå til innhold

dere som har født 3 ganger eller mer


Tryne_ nr.3 på vei

Anbefalte innlegg

Når fødte dere i forhold til termin de gangene?? hvor stor var babyen? Satt i gang/ikke satt i gang?? dersom det er stor variasjon i når dere fødte i forhold til termin, var det noe spesiellt grunn til dette?? barna med samme mann?? andre viktige opplysninger???

 

Førstemann her var en jente som ble født 14dager før termin. Fødselen startet 5 min etter samleie, så det er tydelig at jeg var godt moden. Hun viste seg å være 1870 gram. her var det morkaesvikt som var årsaken til den lave fødselsvekten.

 

Andremann var en jente som ble født 17 dager før termin. Pga fødselsangst og lang vei tilsykehuset var detplanlagt at jegskulle settes i gang så snart jeg var moden. 18 dager før termin var jeg blitt moden. jeg ble strippet noe som gav meg rie aktivitet. ble gitt modningspille 17 dager før og ut kom vesla. Hun var 2400 gram.

 

Nå har jeg termin 29.mai og skal ha samme forløpet som sist. Altså, jeg skal settes i gang når jeg er moden. nå lurer jeg selvfølgelig på hva jeg kan forvente i forhold til tidspunkt for fødsel.. Denne gutten er ca like stor som andremann var på samme tidspunktet. var 32+4 i går og gutten er estimert til å være rundt 1700gram.

 

Hvordan var det med dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nummer en kom 4 dager over termin, fødselen startet av seg selv og var over på 4 timer. Jenta var 2903 gram.

 

Nummer to kom 13 dager over terminm fødselen ble satt i gang ved at de tok vannet , var moden, og halvannen time senere var i mål. Gutten var 3460 gram.

 

Nummer tre kom på termin , litt mere usikkre rier til å begynne med, ifht de andre fødslene. Men når det kom igang gikk det raskt. Ca 4 timer. Jenta var 2750 gram

 

Nummer fire kom 12 dager før termin, satt igang. Fikk en modningstablett og drypp i en liten time. Fra atktiv fødsel 3-4 cm tok det i underkant av 4 timer. Gutten var 2950 gram.

 

 

Er spent på hvordan denne fødselen blir. Planen er at det skal starte av seg selv, så får jeg se hvor lenge psyken holder. (Vi har mistet ett av barna og jeg er livredd for overtid...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...