Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har akkurat lest om fattige i Drammen, og husker eg las om ei her engang som var alenemor og synst det var vanskelig å ha råd til alt ho trengte til barnet sitt.

Sjølv har eg overflod av "alt" pga. eg arver alt fra to søskenbarn, får gaver og ønsker å kjøpe litt nytt til barna mine også.

Gir endel til innsamlinger til Romania osv., men kan like gjerne dele med folk i nærmiljøet. Tenkte derfor at dersom noken er trengende, så hadde det vore koselig om dei tok kontakt med meg i innboksen. Så kan vi snakkes om det å arve f.eks. klær eller leiker.

Kanskje andre med overflod i andre byer også har lyst til å la folk i nærmiljøet arve av seg.

Eg bur i Haugesund, så bare ta kontakt. Har barn på 3 år og 7 mnd., men det er ikkje sånn at minstemann treng å arve absolutt alt fra storebror, og har klær etter 8-åring og ei jente på 4 år, så bare spør visst det er noke spesielt dere trenger.

Vi skal vel klare å bli enige om et sted å treffes. :-)

Og ikkje vær redd for å ta kontakt. Eg skjønner veldig godt at aleinemødre, eller andre med lav inntekt synes det er dyrt å ha barn. Det hadde nok eg og syntes om eg ikkje var så heldig å arve alt mulig.

Katrin77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KJempeinitiativ! Vi arver også mye og synes det er topp, for ungene trenger ikke alt nytt. Nå er vi i tillegg velsignet med overivrige besteforeldre, tanter, onkler, oldeforeldre osv. så ungene har en overflod. Vi har gitt bort en del til det lokale asylmottaket, som ble overlykkelige. Kanskje en ide til andre også?

Skrevet

Dette hørtes jo kjempekoselig ut! Så herlig at det finnes mennesker som dere :-) Hadde jeg hatt masse ting og gi bort, hadde jeg gjort AKKURAT det samme!! :-) Noe jeg håper og gjøre en dag!!

Venter nå vårt første barn, så vi har bare akkurat det vi trenger :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...