PrincessConzuela Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Tok en CB i dag morgest. Men siden jeg skulle rett på jobb etterpå rakk jeg kun å se på den en gang etter 2 min. Da var den tilsynelatende negativ. Da jeg kom hjem fra jobb fant jeg ut at jeg skulle ta en titt, og der var det fader meg en tynn svak stek! Tror jeg.... Vanskelig å få med på film, men jeg synes jeg skimter den den. Den syntes iallefall da jeg tok testen i fra hverande;P Hva tror dere? Kan den være positiv sev om jeg ikke vet om den kom lenge over tiden eller ikke? http://img15.imageshack.us/i/dsc00348si.jpg/
Endeligtobarnsmamma Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Tror streken på CB må være like bred som kontrollstreken for å "gjelde". Mener å huske det er mange som har fått sånne sytrådstreker uten å være gravide dessverre. Men kan jo selvfølgelig hende du tester altfor tidlig og at streken kom like bred, men "tørket" inn før du så på den. Du får bare vente og se
Fauna00 Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Jeg ser streken og jeg tror den er positiv jeg :-) Jeg begynte å teste tidlig og da fikk jeg opp streker som var så svake at kjæresten min ikke trodde på hva jeg så, men jeg var likevel gravid :-)
strikkedilla Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Tror jeg ville tatt en ny test for å være sikker! Husk at det står jo i pk at resultatet skal leses av innen en viss tid. Etter det kan man få falskt positivt svar... Håper neste test er soleklart positiv for deg!! Lykke til!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 5. april 2011 #5 Skrevet 5. april 2011 Jeg fikk en slik tynn strek en av de første månedene etter at vi begynte prøvinga for et år siden. Var så sikker på at jeg var gravid, men dessverre ble det med denne ene testen og liten stund etter kom tr. Så jeg har dårlig erfaring med en slik tynn strek. Dessverre. Men det kan jo være du er heldigere enn meg Lykke til
ønsker * magetroll <3 Skrevet 5. april 2011 #6 Skrevet 5. april 2011 må nok skuffe deg! jeg var skråå sikker på at jeg var gravid og var kjempe happy! men tok en test dagen etter som var negativ.. hadde samme streken, det var heller ingen kjemisk graviditet for det er noen uker siden enda, og ingen mens enda og i følge legen har jeg visst ikke hatt el i det hele tatt her er en link til mine bilder der er det bilde av den testen http://www.barnimagen.com/var/storage/images/user_s_picture_galeries/velkommen_til_albumsidene/a/anette28/bilde/11541924-1-eng-GB/bilde_xlarge.jpg
Nick2011 Skrevet 5. april 2011 #7 Skrevet 5. april 2011 Hei! Den ser veldig lik ut slik en tynn strek jeg fikk når jeg så på min CB etter en stund, og jeg var ikke gravid. Det kan jo være at du er det, men jeg hadde ikke stolt på den testen.
GogJSpentNå Skrevet 5. april 2011 #8 Skrevet 5. april 2011 Jeg har brukt noen andre tester å dem blir alle svvvvvvaaaakt positive etter noen timer. Men etter di såkalte 3 minuttene er dem blendavite.. Har ikke fått TR enda da men tror jo dem er negative siden det er så mange timer etter. Men som sagt andre tester og vet jo ikke med megselv enda såh Krysser fingrene for deg Å ja jeg ser et strek dær
2011mirakel Skrevet 6. april 2011 #9 Skrevet 6. april 2011 CB så sånn ut til meg da jeg ble gravid (titter innom fra 3. trimester..).. Men CB digital var negativ, prøvde faktisk vanlig CB flere ganger uten å få annet en disse "sytrådstrekene" noen snakker om ovenfor.. Og en halv strek med "prikker".. Jeg ville kjøpt ny test, men et annet merke. Jeg kjøpte til slutt first response, og der var det ingen tvil og strektull )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå