Gå til innhold

Ja, da ble det bomtur til Barnas dager på Skoringen da...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så de hadde reklame på TV i går, ta to og betal for en. Dette hadde de også i fjor og med flere barn å kjøpe joggesko til er det jo et supert tilbud.

 

Så jeg gikk tidlig fra jobb i dag, hentet ungene på sfo og i barnehagen, ga de en bolle i bilen som "nødhjelp" mot lavt blodsukker og kjørte til Skoringen.

 

Også starter ikke tilbudet før torsdag!

 

Min feil selvfølgelig, de hadde visst sagt i slutten av reklamesnutten at det gjaldt torsdag, fredag og lørdag, men kjipt likevel.

 

Fikk målt føttene til ungene da, så får jeg ta en lang lunsj og kjøpe sko uten å prøve på torsdag. Synes ærlig talt de kunne ventet til torsdag kveld med å kjøre den reklamen jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag kveld mener jeg selvfølgelig, de kunne ventet til onsdag kveld med å kjøre reklamen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi du har bomma, så må de forandre tiden på reklamen? Dummeste jeg har hørt. Neste gang får du se bedre etter.

 

Det er jo en god trunn til at dem viser reklame tidlig da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, innrømmer gladelig at det er min feil, skrev det til og med i hovedinnlegget.

 

Men mener likevel det er teit å reklamere mange dager før tilbudet trår i kraft. Matbutikkene har jo sluttet helt med dette nettopp pga mange sure kunder som bommet. Før fikk man neste ukes reklame fra matbutikkene før helga, men nå sender de ut mandag samme uke som tilbudene er.

 

Alt for å tilfredstille kunden veit ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis de skulle sende ut reklamen kvelden før tilbudet gjelder, hvor mange tror du hadde fått med seg tilbudet da? Nei, kundene får søren meg lytte og leser bedre, så slipper mange det bomturen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sender jo reklamen tidlig for at flest mulig skal få med seg tilbudet... At enkelte ikke får med seg hele, kan jo ikke føre til at de endrer på reklametida... He he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - dagens....så fordi du er dum så skal ikke butikken kunne reklamere før dagen før? Ja, da gikk de nok glipp av mange kunder da, skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.s Hi...når det gjelder tilbudet 2 for 1, så må en betale for det dyreste paret. Bare slik at du vet det, så du ikke blir sint fordi du må betale for det dyreste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...