Gå til innhold

Hvor mange kattehatere er det egentlig her inne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg får inntrykk av at svært mange småbarnsmødre - ihvertfall de som henger her inne - er noen store kattehatere som synes det er helt greit å pine til døde katter med rottegift og andre ulumskheter.

 

Har dere alltid hatet katter eller kom hatet først etter at dere fikk små avleggere?

 

Hilsen katteelsker (med små barn som også elsker katter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ingen kattehater, og synes på ingen måte det er greit å pine eller plage katter. Jeg liker alikevel ikke katter. "stoler" ikke helt på de. Har hatt katter før men det er katten til svigers som har fått meg til å skifte mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker hverken katter eller hunder. Og hater mest eieren deres, for dem la dyrene driter overalt. Man kan ikke ta en tur rett utenfor leiligheten, uten at man tråkke på hundebæsj eller kattebæsj.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fordra katter fordi:

* de bærer med seg allslags dritt, insekter, sykdommer mm

*fordi folk ikke kastrerer dem

*fordi det stinker når de pisser overalt

*fordi jeg hater å trø i dritten de etterlater over hele hagen min

*fordi folk tror at det er helt ok å "ha" katter uten å ta ansvaret for dem. Irriterer meg grenseløst at katter får "fripass" mens andre dyre, feks hunder er underlagt visse regler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater ikke katter, men jeg hater det at jeg blir påført utgifter og ekstra arbeid fordi ANDRE vil ha katt. Om jeg hadde villet håndtere kattedritt så hadde jeg skaffet meg en katt. Jeg liker ikke det, men må allikevel daglig plukke kattedritt i hagen, på hellene og i grusen. Jeg må spyle kattepiss av trappa stadigvekk, og jeg har enda til gode å se en eneste katteiere komme å tilby seg å betale for engangshansker, "katt deg vekk", ødelagte blomster og løk og annet jeg trenger for å rydde opp etter det dyret DE har ansvaret for.

 

Men jeg hater ikke katter. Jeg piner dem ikke men jeg kunne tenke meg å pine noen katteeiere, bare littegrann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater ikke katter, men jeg hater det at jeg blir påført utgifter og ekstra arbeid fordi ANDRE vil ha katt. Om jeg hadde villet håndtere kattedritt så hadde jeg skaffet meg en katt. Jeg liker ikke det, men må allikevel daglig plukke kattedritt i hagen, på hellene og i grusen. Jeg må spyle kattepiss av trappa stadigvekk, og jeg har enda til gode å se en eneste katteiere komme å tilby seg å betale for engangshansker, "katt deg vekk", ødelagte blomster og løk og annet jeg trenger for å rydde opp etter det dyret DE har ansvaret for.

 

Men jeg hater ikke katter. Jeg piner dem ikke men jeg kunne tenke meg å pine noen katteeiere, bare littegrann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke liker å ha katter inne på eiendommen deres, kan jo plante mynte på eiendommen til eieren. Har sett et program om katte og mynte. Det er nesten som narkotika for katter. Så om dere sniker dere ut i hagen naboen og planter mynte i hagen deres, så vil katte holde seg der, hehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes dessverre altfor mange mennesker i verden med psykopatiske trekk, slik som hat mot dyr og lysten til å gjøre dem vondt. Det er ikke normalt/friskt å ønske og påføre dyr smerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sier du i fra til katteeierne? Jeg har to katter (kastrerte vel og merke), så det er ikke så mye skvetting fra dem vil jeg tro. De får av og til juling når en eller annen ukastrert hannkatt kommer innom på besøk. Jeg er ikke glad i ukastrerte katter jeg heller altså, det stinker og de gir som sagt mine uskyldige små puser bank og det setter jeg ikke pris på.

 

Kattene mine har innedo, men jeg kan ikke kontrollere at de faktisk ikke gjør fra seg ute. Jeg lager ikke når jeg finner bæsj i blomsterbedet, men har til gode å finne kattebæsj midt på plena, terassen eller på grusen. Vil tro katter flest graver ned bæsjen sin. Jeg ville synes det var forferdelig om kattene våre skitnet til andres hager, så jeg håper at de gjør fra seg "hjemme". Har ihvertfall aldri fått noen klager. Men jeg spanderer gjerne engangshansker og diverse remedier om dette er et problem, jeg vil jo gjerne være en grei nabo. Det er bare å si fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tilogmed stått frem i lokalavisen.

 

Jo det er store klatter med bæsj i hele hagen, har aldri sett det sånn. Da det var snø begravet de det bare under snøen og nå kommer alt frem siden snøen smelter. Ellers begraver de det ja- I ungenes lekeplass. Hurra for det. Grunnen til at du aldri ser noe? Fordi katter er såkalt "renslige" og ikek bæsjer der de selv bor. Tenk på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker virkelig ikke katter.

 

For det første er jeg allergisk så det er ett helvete for meg å være i samme rom som en katt.

 

For det andre har naboen en katt som ikke bare driter og pisser i vår hage, den sniker seg inn til oss om den kan! For en mnd siden snek den seg inn i gangen og PISSA I VOGNA til mini. Jeg var så rasende at om jeg hadde fått tak i den i det øyeblikket hadde jeg gitt den ett hardt kakk i hodet!

 

Det er skikkelig ekkelt, for vi kan jo ikke ha vinduene åpne engang. Har mareritt om at den kommer seg inn og legger seg oppå babyen min når han ligger å sover I SIN EGEN SENG.

 

Fy faen synst virkelig det burde være ulovlig med utekatter i byer og tettbygde strøk!! Jeg kunne nok aldri lagt ut rottegift - men ett nakkeskudd på den katten som PISSET I VOGNEN SOM STOD INNE i gangen vår hadde ikke kostet meg en kalori.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...