Gå til innhold

Brukt vogn nesten like dyrt som ny.....


solfrøken-♂♂♂

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for en vogn jeg SKAL ha til nestemann og når jeg søker etter denne på finn.no så ligger prisen på like mye eller mer enn man får den for ny i norge eller sverige... Vi handler gjerne slik i sverige fordi vi bor såpass nærme =)

 

Men jeg synes det er litt dyrt.. Grunnen til at vi i det hele tatt vurderer brukt vogn er jo nettopp lavere pris....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg er helt enig det. Sitter å titter på vogner selv og det er ikke mye du sparer på å kjøpe brukt :P

Hvilken vogn hadde du tenkt? Og hvorfor?

Jeg er ganske blank siden dette er min første gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg skal ha Emmaljunga Mondial Duo =)

 

Og grunnen er egentlig ganske mange, jeg har jo grei erfaring med div vogner fra før med 2 barn og flere års jobbing i bhg (småbarn) Med vårt behov i vogn og min smak og mening så vil jeg ha en god, stødig, romslig og stor 4 hjuling.( Har hatt både liten og lett 4-hjuling og veldig populær 3-hjuling)

 

Men den vogna jeg har vært aller mest fornøyd med var Basson Roma vogna vår og det som Mondialen har er de tingene jeg savnet i Basson vogna =) I tillegg så har den et pent utseende, den er stødig og har et par-tre finesser / funksjoner som jeg synes er viktig i en vogn.

 

Vi får nov/des baby neste gang så det skal være god plass til diger voksipose + baby i den både vinter nr 1 og vinter nr 2 (mine barn har sovet i duo bag til de har nesten rundet året)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...