Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Altså at røyken mest sannsynlig var grunnen til at du ikke ble gravid?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Jeg ble gravid ca to uker etter røykeslutt. Hadde da prøvd et halvt års tid... Kan jo ikke si 100% at det var grunnen til at det plutselig gikk, men jeg velger å tro det.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Hehehe,gravid etter røykeslutt? Ja nå har jeg hørt det og.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Røyking kan ha sammenheng med dårlig spermkvalitet.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #5 Skrevet 5. april 2011 blitt gravid 4 ganger mens jeg har røkt. Sluttet alle gangene etter bekreftet graviditet da. ikke påvirket evnen til å unnfange til meg.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #6 Skrevet 5. april 2011 ja men nå er det jo ikke damene som har sperm, så om en dame slutter å røyke tror jeg ikke på at man lettere blir gravid.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #7 Skrevet 5. april 2011 Å herregud. Har du virkelig begynt å røyke igjen etter 4 graviditeter? Dette må være dagens... Hvorfor i alle dager ikke bare slutte?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #8 Skrevet 5. april 2011 Nei. Ble gravid selv om jeg var storrøyker. Men klarte å slutte under svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #9 Skrevet 5. april 2011 Ikke røyk men snus. Hadde prøvd i 8 mnd før snus-slutt. 3 uker etter var jeg bekreftet gravid.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #10 Skrevet 5. april 2011 Kjenner mange som har blitt gravide mens de har røyket jeg,inkludert meg selv.. Så dette vil jeg nesten tro er tilfeldigheter.. Og om noen velger å begynne å røyke igjen etter fødsel er vel det opp til hver enkelt!! Jeg begynte igjen,men har bestemt meg for å slutte igjen nå pga prisen!!
BareC Skrevet 22. februar 2013 #11 Skrevet 22. februar 2013 Tilfeldigheter er det ikke! Man kan bli gravid når man røyker. Det som leger osv sier er at det å røyke setter ned fruktbarhet både på jenter og gutter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå