Gå til innhold

Noen som har blitt gravide etter røykeslutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså at røyken mest sannsynlig var grunnen til at du ikke ble gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid ca to uker etter røykeslutt. Hadde da prøvd et halvt års tid... Kan jo ikke si 100% at det var grunnen til at det plutselig gikk, men jeg velger å tro det.

Skrevet

Hehehe,gravid etter røykeslutt? Ja nå har jeg hørt det og.

Skrevet

Røyking kan ha sammenheng med dårlig spermkvalitet.

Skrevet

blitt gravid 4 ganger mens jeg har røkt. Sluttet alle gangene etter bekreftet graviditet da. ikke påvirket evnen til å unnfange til meg.

Skrevet

ja men nå er det jo ikke damene som har sperm, så om en dame slutter å røyke tror jeg ikke på at man lettere blir gravid.

Skrevet

Å herregud. Har du virkelig begynt å røyke igjen etter 4 graviditeter? Dette må være dagens... Hvorfor i alle dager ikke bare slutte?

Skrevet

Nei. Ble gravid selv om jeg var storrøyker. Men klarte å slutte under svangerskapet.

Skrevet

Ikke røyk men snus.

Hadde prøvd i 8 mnd før snus-slutt. 3 uker etter var jeg bekreftet gravid.

Skrevet

Kjenner mange som har blitt gravide mens de har røyket jeg,inkludert meg selv.. Så dette vil jeg nesten tro er tilfeldigheter.. Og om noen velger å begynne å røyke igjen etter fødsel er vel det opp til hver enkelt!! Jeg begynte igjen,men har bestemt meg for å slutte igjen nå pga prisen!!

• 1 år senere...
Skrevet

Tilfeldigheter er det ikke! Man kan bli gravid når man røyker. Det som leger osv sier er at det å røyke setter ned fruktbarhet både på jenter og gutter!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...