Gå til innhold

Var endelig på UL i dag :)


Elin=)

Anbefalte innlegg

I dag fikk vi vite at vi skal få en frisk og fin gutt til, vi er kjempeglade:)

Nå har det virkelig gått opp for meg at jeg skal bli tobarnsmamma, selv om jeg har kjent mye liv er det noe annet å se det:)

Terminen ble flyttet "hele" 2 dager, fra 4 september til 2 september, he he

Følte på meg at det var gutt denne gangen også, så vi hadde navnet klart allerede.. Torkil

 

Så nå blir det Eskil og Torkil :)

 

Spennende å se hva dere andre September mammaer får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :) eskil og torkil passer fint sammen. vi får jente med foreløpig termin 14, ordinær ultralyd på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratuleer.. Vi venter også en gutt. Har ei jente fra før. Har trodd hele tiden at det var en gutt, så det var morro å få det bekreftet på UL.

 

Navn sliter vi litt med da.. Men vi finner vel på noe etterhvert vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en gutt til på vei!! ;-) Torkil er kjempe fint navnevalg!!

Har skikkelig nedtelling her selv.. er spent ;-) Ønsker meg både gutt og jente, men har en veldig sterk følelse av at vi venter en gutt.. kaller babyen for "han" hele tiden, så det blir litt merkelig om vi venter jente... hehe Jeg har ei jente på 7 fra før, mens min samboer har en sønn på 5 fra tidligere.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Vi er ganske fornøyd med navnet, litt deilig å ha det på "plass" på en måte :)

Vi var heldige at vi begge to likte navnet med en gang..

 

Rart med denne magefølelsen, stemmer som regel...

 

Men morro var det ihvertfall å få smugtitte litt på han, så får vi se om vi skal ha 3D ultralyd denne gangen også.

Kan vel kanskje ikke gjøre noe forskjell på de, må begynne å tenke på det å nå, he he

 

Blir morro å se hva mornr2 og miepia får.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro! det var kjempefine navn, og de passer jo så godt sammen.. skal på ultralyd den 28 jeg.. er da 19+6.. synes det er så seint! :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var litt seint ja, de siste dagene er så lenge å vente..er selv 19 uker på vei.. Så det var vel litt seinere denne gangen hos meg også.

Tror jeg var på ul i uke 17 med Eskil, og da fikk vi plass til hele kroppen i bilde, nå med Torkil fikk vi plass til "bare" hode og overkroppen på bilde.

Synest det var litt artig å se hvor forskjell det kunne være bare på noen uker..

 

Ellers så kan det jo være forskjell i utstyret :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...