Gå til innhold

Mer eller mindre sexlyst


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg bare lurer på om dere har mer eller mindre sexlyst nå når dere er gravide?? Typen min klager alltid på at jeg har mindre sexlyst nå og at han synes det begynner og bli frustrerende :P Har dere merket noe selv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Her e d omvent, æ e nu akk som æ va før æ ble gravid:) Men æ trur samboern min kanskje syns d e litt rart å ha sex nu som magen e så stor å lillegutt sparke som bare d:)

Men vi e nu flink å holde nærheten,å d e godt bare d.

Ta en dusj i lag d e veldig koseli å intimt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk med datteren min hadde jeg lyst på sex hele tiden. Da hadde vi sex 5 dager i uken frem til fødsel. Denne gangen har jeg knapt lyst på sex i det heletatt og det har ikke blitt mange gangene de siste 20 ukene:-0 Denne gangen kommer det en gutt. Kjenner mange ting er annerledes denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lysten døde kort tid etter jeg ble gravid. men gjør lite siden faren ble kasta på dør hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til vanlig elsker jeg babymagen min, men i senga hater jeg den.. føler meg skikkelig utilpass med en så svær mage, og så langt fra sexy som jeg kan komme.. Så kan vell si at sexlivet har vert bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mer sexlyst i forrige svangerskap enn jeg har nå, og typen begynner og bli ganske frustrert han også ja :P Men det er jo ikke så mye vi kan gjøre med det, har vi ikke lyst så har vi ikke lyst, de kan jo ikke akkuratt tvinge oss heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vel sexlysten omtrent vært død siden vi fant ut at jeg var gravid. Samboeren har lyst så klart, men han maser ikke, vet at jeg blir i dårlig humør av det.

Synes det er kjedelig at det skal være sånn, har ikke lyst til å tvinge meg selv til noe jeg ikke har lyst til heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...