Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg har veldig ofte kynnere, selv når jeg bare sitter å slapper av. Fikk dem tidlig også. Er de helt uten betydning så lenge de ikke er jæv.--vonde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt å få en del kynnere nå, er 24 uker idag. Har egentlig bare merket de ordentlig de siste dagene og noen av de begynner å bli skikkelig ubehagelige... Tenkte faktisk på at jeg skal begynne å telle kynnerene mine for å se hvor mange jeg egentlig har i løpet av en dag. De er ikke farlig å ha hvis de ikke er veldig vonde. Er jo kroppen som begynner å klargjøre seg til fødsel. Blir nok bare verre etterhvert også ettersom det nærmer seg fødsel mer og mer...

Skrevet

Vet at det er livmora som bare "øver" seg, men må den øve så innmari lenge da? Har hatt det sånn siden ihvertfall uke 13-14.... Kanskje den ikke er så lett-trent lenger:-) Hi,hi

Skrevet

He he, ja ikke sant!! Kommer til å bli en meget sterk livmor etterhvert!!! ;P

Så lenge du har hatt d da!! Har som sagt bare begynt å kjenne det ubehaglig i d siste, så glad for det ihvertfall! Meeen er jo kjipt å tenke på at d bare blir verre... Ja ja, er jo noe helt fantastisk som venter i mål da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...