Gå til innhold

Vil gjøre noe romantisk for mannen i kveld..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

men hva?

har en liten gutt som opptar hverdagen min, og i tillegg til å være gravid så er det ikke mye energi og ork til romantiske kvelder. Så i kveld tenkte jeg å invitere ham på en koselig aften i hjemmet etter at lillegutt er lagt for natta.

 

noen som har tips til hva "romantisk" kan være? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker litt på det samme selv. Vet han ikke kommer hjem før i ni-tida, så da har vi andre spist, og barna er lagt. Mannen spiser på jobb, så da tenkte jeg å tappe et varmt, deilig bad. Deilig å være litt naken, varm og nære. Ikke ofte vi har tid til det ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, 17:06, det hørtes herlig ut! vi har ikke badekar da... kanskje jeg skal fyre skikkelig i ovnen og bare trekke ned persienner og rullegardiner. slukke lyset og heller tenne noen lys kanskje? hmm.. dette kan bli koselig:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romantisk for deg eller ham...?

 

Mulig du steiler nå, men dette ville han synes være romantisk:

 

En kjapp massasje på rumpe og baller, før du blower ham og, som prikken over ièn, svelger...

Du tror sikkert jeg bare er ute etter å provosere deg, men det er ikke tilfellet.

Saken er at gutter blir helt mo i knærne hvis du svelger, og de dyrker deg og elsker deg etterpå, blir blanke i øynene og meget nyforelsket :)

 

Du trenger selvfølgelig ikke avslutte slik, han kommer til å bli helt i hundre uansett. Men prøv det en dag, og du vil skjønne hva jeg mener...

 

Etter dette serverer du ønskelig mat og drikke, og så koser dere og er romantiske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, neida! her inne på dette forumet så tåler jeg de fleste svar:)

gode idèer, men akkurat den svelgingen er nok litt drøyt for min del, da akkurat det pleier å ende med oppkast for min del:( hehe. desverre!

 

men massasje, deilig lang "pirreøkt", og så en runde i høyet høres ut som en god plan:) etterfulgt av noe deilig mat!

 

så da må jeg på loftet og puste støv av massasjeolja som jeg tror skal ligge der et sted:) gubben kommer jo til å få seg et lite hjerteinfarkt når han innser at han kommer til å få seg noe :D

 

Tusen takk for hjelp! bare å komme med flere tips om dere har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare vær helt sikker på at han ikke har planlagt å ligge på sofaen og se fotballkamp..! Kan fort bli dårlig stemning i heimen hvis du foreslår badekar og stearinlys hvis han har sittet hele dagen på jobb og fantasert om øl og fotball.. :P

 

Men skal du virkelig gjøre kvelden perfekt serverer du øl, potetgull og en kjappis i pausen. Så kan du ta deg et velfortjent bad og satse på at favorittlaget vinner. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i huset er det jeg som har interesse for fotball. han gidder ikke se det:) så akkurat der slipper jeg "billig" :) men ja, en kald carlsberg glasspils etter pulingsen scorer jeg nok HØYT på=) hoho, da må jeg en tur på butikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...