Gå til innhold

Flere som blir skikkelig dårlige før mensen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Svetter som en gris, syk hodepine, vondt i alle ledd i kroppen, sint, lei meg, kvalm og TRØTT!! Flere? Føler meg virkelig syk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaaaa :(

 

Er helt grusomt, føles av og til som det er en heftig influensa som skal slå til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff. Og dette skal man gjennom HVEEEER mnd!! :( Verre etter fødsel syns jeg. Var ikke så ille før etter hva jeg husker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler med deg :-( Synes mine forvarsel er nok jeg med sterke magesmerter som kommer og går, løs mage, humørsvingninger av en annen verden, og skikkelig sovedyr =S

Irriterende nok så var det ikke slik før jeg fikk hormonspiralen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt vi er flere. Føler med dere!!

Er det ingenting lurt vi kan gjøre??

Jeg går på p-piller, vet ikke om det har noe å si?

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at jeg ikke er alene om slike ting etter den forbaska hormonspiralen. Jeg har alt som 16:06 skriver, og er sjukt øm i livmorhalsen rett før og rett etter også. Sex er ikke noe gøy da nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sånn etter at jeg hadde fått barn.

Og jeg har en skade som også slår seg vrang samtidig.

Er ikke så ille ved EL, men sannerlig er det litt trøbbel da og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fåt mer smerter ved eggløsning enn ved mensen etter at jeg fikk barn. Uka før mensen har jeg syke mensmurringer. Jeg fungerer fint i dagliglivet, men det varer og rekker og det svir. Natten før mensen våkner jeg av nattesvette. Dette er nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke prevensjon, men jeg er slik jeg også. Men jeg har sjeldent hodepine, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid magemurring, hodepine, kaldsvetter og er i dårlig humør uka i forveien. Dagen før det bryter løs er jeg helt ubrukelig. Jeg klarer ikke stå oppreist, gråter av smerte, besvimer, har så vondt at jeg holder på å kaste opp ... I det hele tatt. Ingenting funker.

 

Løsningen for meg har vært å gå på p-piller og bare utsette mensen i det uendelige til det passer å ha en uke hvor jeg er fullstendig ubrukelig. Det har hendt litt for mange ganger at den ene dagen hvor jeg bare ligger rett ut og griner og knasker smertestillende lander på samme dag som en eksamen, viktig innlevering, konkurranse, fest eller andre ting det er surt å gå glipp av fordi hormonene mine er håpløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...