Gå til innhold

Ble jeg irritert uten grunn? Hormonell?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var med to bekjente og shoppet. Og så måtte jeg et sted slik at vi skulle møtes litt senere. Og jeg fikk sms fra hun ene der hun spurte hvor jeg var nå. Jeg svarte hvor jeg var... og så skrev hun at de kom dit. Og der stod jeg da og venta og venta. Hadde venta nesten et kvarter og da bare skrev jeg til henne at jeg gikk til en annen butikk lenger borte. Og der stod de jammen meg... inne på den butikken jeg gikk inn i og hadde handla en masse.

 

Jeg ble irritert fordi de sa at de kom dit jeg var og jeg ble stående og vente bare. Er jeg hormonell som ble sur fordi de ikke kunne si de var i fire butikker nedenfor meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NJa, nei, jeg vet ikke...kommer ann på hvor irriterende venninne dine er generelt sett. Jeg shopper aldri med venner, de er bare til irritasjon og dessuten tar det 3 gangr lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her.

 

Haha, der sa du noe. Jeg får egentlig fnatt av mange venner når jeg er ute og handler. Noen skal saumfare hver tråd av tøyet i en butikk, mens andre leiter etter gaver til onkel Jalmar og tante Turid i to timer.

 

Men for tiden føler jeg meg litt ekstra hormonell så da må jeg sjekke om det er_jeg_ som er koko her. Men jeg hater at noen sier de skal komme med en gang og så står jeg og venter som en annen gjøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig vi begge er hormonelle da, men jeg irriterer meg bare av å høre om den situasjonen. Det verste jeg vet er folk som bruker lang tid på å bestemme seg. Det er bare en ussel genser fra H&M til 150 kr. ikke en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...