Gå til innhold

Søskenvogn - Emmaljunga eller Brio??


idamamma-00

Anbefalte innlegg

Lillemor på ett år blir storesøster i juli, og da må vi ha søskenvogn. Vi har TFK vogn til henne, og er kjempefornøyd med den! Tenkte derfor først at vi kjøper tvillingvognen til TFK..., men bagen på tvillingvognene er sååå liten. Minstejenta vil bare kunne ligge i den til hun er 5-6 mnd, og da synest jeg hun er for liten til å sitte/ligge ifra meg. Vil gjerne ha kontakt med gullene mine når vi er på trilletur;) Derfor har jeg sjekket hvem som har tvilling/søskenvogn der barna kan sitte imot den som triller - det jeg har funnet til nå er Emmaljunga Twin cerox vogn, Emmaljunga Twin nitro og Brio Double Wave.

Nå trenger jeg tips fra folk med erfaring eller tanker om disse vognene.

Og gjerne tips om du vet om andre søskenvogner som er bra!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke erfaring med noen av disse tvillingvognene.

Men vi har emmaljunga nitro i enkelvogn, og er SUUUPER fornøyd. Den er kjempegod å trille, i all slags vær. Har aldri vært noe problem på snø eller grus. Den er super lett, og god å manøvrere. Elsker svinghjulene forran!

Vil jo tro at tvillingvognen er like god, og har faktiskvurdert den selv. (får 19mnd mellom mine to, men vi venter til etter fødsel for å se om vi trenger søskenvogn)

fikk faktisk mye skryt fra barnehagen da lillegutt hadde den med som sovevogn i starten, de hadde aldri vært borti en så god og lett vogn!

 

Gleder meg til å bruke den igjen til minsten som kommer i juni/juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...