Gå til innhold

Hvor lang tid brukte dere på å ta førerkortet, totalt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tok lappen for 4 år siden... Hadde da en liten baby, så det var ofte en stund mellom hver kjøretime (og ble vell også derfor en del timer ekstra)...:) Brukte mellom 4 og 5 mnd... Hadde 11 kjøretimer(dobbeltimer) + de obligatoriske som forbikjøring, bykjøring, langkjøring osv.... Husker ikke helt hva det kom på i pris sånn totalt, men var dyrt...1000 pr dobbeltime med kjøring, så ble jo 11000 bare der ... Mellom 700 og 1200 for de oblligatoriske kjøretingene.. 800 for mørkekjøring, rundt 2000 for teorikurset... 700 for teoriprøven tror jeg... Også var det oppkjøring, leie av bil osv... Ble noen tusen ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 måneder fra første kjøretime... men betalte alt selv og måtte ha litt pauser når jeg ikke hadde råd. Hadde heller ingen å kjøre med.

Hvis jeg hadde kjørt effektivt så hadde det sikkert tatt 4-5 måneder.

 

Siden det ble så sporadisk, så ble det ekstra kjøretimer og lappen ble dyr. 30 000 for 10 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca to måneder og 15000 tror jeg :) hadde kun det nødvendige, da jeg var så heldig å ha foreldre som kjørte masse med meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart ferdig nå. Har vel hatt ca 13 dobbeltimer og alt det obligatoriske. Mangler nå langkjøring, tentamen og oppkjøring. Kanskje en og to timer til. Har brukt over 30 000 til nå og har vel 10 000 ca igjen å betale. Skammelig dyrt. Har vel brukt litt 1,5 år på lappen. Hadde kun en time i mnd i begynnelsen, og så en pause etetr 6 timer. Nå da jeg begynte på den igjen i midten av januar har det gått veldig fort:) men da har jeg hatt minst en time i uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...