Gå til innhold

Når tar man praten- forhold, ikke forhold? Ang dating


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge bør man vente, er jo dumt hvis det går alt for lang tid. Mener ikke at man må bli sammen med en gang men man må jo ha ett felles mål, å bli sammen tilslutt. så når er det ok å ta praten uten å virke desperat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må man ta praten da?

 

Forholdet glir vel naturlig fra den ene fasen til den andre, det gjorde det ihvertfall for oss. Mer og mer sammen, overnattinger som blir til ferier og til slutt flytte sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør den ikke komme naturlig under en samtale? Start en samtale og pens innpå sakte men sikkert. Selv om dere bare har vært "venner" i 3 dager eller 4 uker.

Min samboer sa at han ville ha baby med meg før vi hadde hatt sex engang:) (uten at det ledet rett til sex altså!, men åpenhet mot hverandre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ærlig fra før jeg har gått på date jeg da, sagt at jeg ikke er intresert i å date noen som ikke er ute etter et forhold. Mange som dater for å date men jeg betaler dyre dommer for barnevakt så har jeg ikke råd til å date noen som ikke er ute etter det samme som meg.

Men jeg sier jo også at det ikke betyr at jeg nødvendigvis tror det er meg og han det skal bli. Det er jo det man skal finne ut av gjennom datinga.

Og så legger jeg til at jeg ikke er å få i seng før etter flere date hehe.

 

Høres karnsje sært ut men det har ihvertfall luka ut de som bare er ute etter sex.

Og stort sett er det jeg som har avsluttet datinga etter en date eller to.

 

Nå har jeg derimot møtt den rette og han er ærlig på hva han vil og føler og mer iverig en det jeg er til å skape mulighetene for at vi får tid sammen.

:)

 

Lykke til.

Jeg tror på ærlighet, og det er vel ganske viktig å være klar på at selv om man vil vite at personen er ute etter det samme i lange løp, ja så er det snakk om det lange løp ikke å flytte sammen etter en mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...