Gå til innhold

POSITIVITET, FOLKENS!


♥bebi♥

Anbefalte innlegg

Jeg er en forumhore.. Haha, dvs at jeg bruker mye tid på å lese innlegg her inne.. Og jeg bruker ufatterlig mye energi på å GIDDE å hisse meg opp over hvor kjipe, usakelige og rett og slett slemme kommentarer folk får! Folk som bare har lyst til å lette litt på trykket, få ting ut, eller tilogmed tilby tips! Da er tipsene faen meg ikke gode nok! (En ting er når man ber om meningene våres da.. bla bla bla)

 

Skjønner dere hva jeg mener? Denne siden er prega av så mye negativitet!

Derfor tenkte jeg å (prøøøve å) lage en FIIIN tråd om positive og vakre ting! JA, nå skal vi være i en positiv bobble, dere! Hva som helst! Bare det er koselig å lese, og at vi er hyggelige mot hverandre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig da :)

Syns det er veldig bra her inne når man får positive svar på ting man spør om, og det har jeg faktisk fått flere ganger. Så det er jo supert.

Bortsett fra det så er det vår og snart sommer!! :) Det får jo alle til å SMIIIIILE!! Hurra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, noen elsker sjokolade ;)

 

HI, hvordan får du hjerte sammen med nicket ditt? Sånn ut av det blå, hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier dere å vaske hendene etter å ha onanert, eller liker dere, som jeg, å lukte på fingrene i ettertid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade gjør meg også glaaaad :D

 

13:54 Jeg tror jeg bare kopierte det fra facebook haha, også limte jeg det inn ved siden av nicket:)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade gjør meg også glaaaad :D

 

13:54 Jeg tror jeg bare kopierte det fra facebook haha, også limte jeg det inn ved siden av nicket:)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...