Gå til innhold

Hater å være singel, hater og blir skuffet, hater usikkerhet, hater å ikke vite hvor man har mannen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så dritt lei av dette spillet nå... Kan jeg sende melding, kan jeg ringe, virker jeg masete. Liker han meg for den jeg er eller er han mer ute etter noe overfladisk. Har gått på sååå mange smeller det siste året med folk jeg har datet at jeg begynner å miste troen.... Trodde jeg kom til å like spenningen et evt nytt forhold bærer med deg men jeg savner bare stabilitet, kjærlighet og sikkerhet.

 

Aner ikke hva jeg vil men dette innlegget men jeg er virkelig ikke lykkelig i min nye tilværelse. Har to små barn, 4 og 2 år som krever sitt og er så redd for å ikke finne noen å dele livet med. Jeg virker ikke desperat, men hver gang jeg begynner å like noen og kanskje tror at ting kommer til å utvikle seg i riktig retning, trekker de seg. Sitter jo igjen med følelsen av at det er noe galt med meg og det gjør meg ensom og deppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner følelsen. Man har en tendens til å tolke ting i værste mening. Får man ikke svar på en melding med det første så er han ikke interessert. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har slettet nummeret til han jeg holder på med(kan det jo i hodet så ikke noe poeng;)), bare fordi jeg tror han ditcher meg men så har han bare hatt mye å gjøre på jobben og ringer senere på kvelden. Hater også usikkerheten så du er ikke alene hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! Han jeg holder på med har alltid vært distre, sen på å svare på meldinger osv og det gjør meg gal. Tror det er noe galt med en gang. Sendte han melding går hvor det sto: God natt, tenker på deg. Håper du har hatt en fin dag. Sendte denne sent på kvelden så han så den nok ikke før i dag morgen men har ikke hørt noe ennå. Menn er så tullinger, hadde vært i mye bedre humør om han hadde svart på morgenkvisten selv om det egentlig ikke var noe å svare på, men still... Han tar ofte initiativ til å finne på ting, tur, lunsj, middag ol og han er kosete og snill men noen ganger så ufattelig treig. Vet ikke om jeg skal ta en prat med ham eller ei. Begynner å få føleleser men vet ikke om det er gjensidig, men redd for å skremme han vekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte som HI. Bare at de går så langt som å innlede et forhold eller rote med meg, for SÅ å si at de ikke er interessert i noe seriøst. Og SÅ finne seg en kjæreste/samboer rett etter at de dumpet meg. Jeg er heller ikke desperat, men liker å vise interessen min selv, og ikke bare vente i evighet på disse hersens mannfolka. Jeg har bestemt meg for å ikke la en mann slippe inn i min verden noe mer. Selv om jeg ikke fikser det å være singel, og ensomheten spiser meg opp innvendig.

 

Trøsteklem sendes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skjønner hva du mener anonym 13:20, been there. Like ham kjempegodt og trodde det var gjensidig. Ble bedt med på helgetur og greier men plutselig blir det stille. Han vil ikke ha noe forhold. Javel, kanskje sagt det litt tidligere! Fatter ikke hva som feiler folk.

 

Hadde også bestemt meg for å gi litt f... fremover men så dukker han andre opp og jeg fatter interesse. Er så dum. Er livredd for å bli såret og blir jeg det denne gangen skal jeg virkelig ta en laaaang pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...