Gå til innhold

Felles bursdagsfeiring jente/ gutt i klassen....


solei

Anbefalte innlegg

Jenten min i andre skal i bursdag til en jente og to gutter i klassen. De skal feire sammen i ett lokale. Er det vanlig at jentene kjøper pakke til jentene og guttene til guttene? Skal vel ikke kjøpe til alle sammen? Jenten og ene gutten er tvillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer vel an på hvem hun er bedt til.

Er alle tre venner av henne så hun hadde blitt bedt til alle om de hadde feiret hver for seg bør hun gi til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle går i klassen. Men det er første gang gutter inviterer jentene og. Jeg tenkte det var taktiske grunner side jenten og gutten er tvillingpar.

Da får de jo feire begge samme dag. Jenten min er aldri med de to guttene ellers. Var min datter som sa at alle skulle ha pakke. Ble litt usikker. Flere som vet? De er jo bare andreklassinger. Noe annet når de er store og feirer ilag og inviterer til klassefest, mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sønn i første klasse og en i fjerde klasse, begge har vært i sånne selskaper du her forteller om. De slår sammen selskapene og spleiser på det.

 

I klassen til 1.klassingen er det 5 stykker som har bursdag i januar, istedenfor at ungene skal i et selskap i uka slo de sammen og hadde et stort selskap.

 

Helt supert synes jeg og SELVFØLGELIG skal alle bursdagsbarna ha gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man bedt i bursdag, gir man vel gave til alle som feirer bursdagen sin den dagen?

Har sjøl nettopp vært ute og handla gave til tredobbel bursdagsfeiring, tror du må ut du også ... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...