Gå til innhold

Til dere som har født før, just for fun :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det dummeste mannen har sagt under selve fødselen?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa jeg måtte tisse, og mannen min sa at jeg måtte prøve å holde meg.

Skrevet

Jordmor kom inn og spurte "trenger du noe smertestillende?" hvor han svarer "jeg er litt kvalm og trøtt, men foreløbig går det greit"

Skrevet

Min sa: " Er det greit om jeg prøver en sup av lystgassen??" Tror han var litt småstressa;-))

Skrevet

han sa i grunn ikke så mye.. men når han gjorde alt han kunne for å få opp vinduet på b7 i fredrikstad fordi at jeg lortet bittelitt,da lo jeg og jordmor så tårene rant. han var rett og slett helt febrilsk.:)

Skrevet

Sa ikke noe på sykehuset,men når vi var på vei hjem fra sykehus etter sjekk.

Hadde sterke rier så presterer han å spør om ikke jeg vil være med å se på ny telefon....Kunne jo bare sitte i bilen! YEAH RIGHT!

Tror ikke de skjønner hvor vondt det gjør.Hehe

Skrevet

Ikke noe under fødselen. Han var vel egentlig helt stille under hele greia og sov en time i sakkoen. Men etter fødselen da jeg måtte rett i dysjen så sa han jeg skulle skyndte meg!!! Jeg klarte såvidt å stå på beina pga jernmangel anemi og jeg tåler ikke å se blod..så måtte sitte på den der krakken, åså maste han om at jeg måtte skyndte meg!! tulling

Skrevet

Venninna mi spurte mannen sin om han kunne gå i kiosken etter feødselen å kjøpe en kald farris... Det kunne han ikke, for han var så trøtt og sliten!!!

Skrevet

Da det var like før full åpning og på det verste så så han meg inn i øya og begynte å beskrive kvikk lunsj reklamen for meg. Den med de kuene som synger.

Elsker den reklamen og han ville at jeg skulle tenke på noe fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...