Gå til innhold

Trønderdamer: Da har jeg satt opp BIM treff 13. april klokken 19.00 på BareBlåbær på Solsiden


håperpåvinterbarn

Anbefalte innlegg

Satt opp treffet på BIM treff, men når jeg gikk inn der så fant jeg det ikke. Satser på at det kommer opp snart. I tilfelle ikke så kan jeg sette det opp igjen senere idag :)

 

Håper jeg ser mange av dere på treff da :) Var veldig koselig sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

altid plass til flere :) Har ikke reservert bord enda, tenkte jeg skulle gjøre det i neste uke, når jeg ser litt hvor mange vi blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde sagt at jeg kommer, men må desverre melde avbud......:(( Mannen min skal selvfølgelig bort så da må jeg være hjemme med guttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Ser ut som at jeg dessverre blir nødt til å melde avbud til i morgen, jeg også :( Mannen holder på med innspurt på oppgaveskriving og har avtalt møte med gruppa i morgen, så da må jeg være hjemme med storebror. Svigers hadde planer for morgendagen så det skar seg med barnevakt denne gangen. Jeg skal komme sterkere tilbake neste gang - kos dere så mye på treff! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten kjapp opptelling, og jeg fant ut at det er seks stykker som sier at de (vi) gjerne kommer på treff :)

 

Sist var vi fire, og det var veldig koselig det også. Ser frem til å møte dere!

 

Jeg bestiller bord idag jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestiller bord under navnet Julijenter. Ellers kan du jo se etter ei blond jente med kul på magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det blir koselig :)

 

Jeg reserverte bordet under mitt navn: Ingvild. Men jeg kommer til å si ifra når jeg kommer dit at om det er noen som spør etter julijenter, så er det oss :) Er nok der litt før 19.00, slik at jeg får sagt ifra :)

 

Sees ikveld da!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også melde avbud. Kjedelig men får ikke gjort noe med det. Litt sent, men håper dere koser dere masse på treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...