Gå til innhold

heisann jenter <3 kan spå noen idag :)


HOPE08

Anbefalte innlegg

hvis dere vil så kan jeg prøve å spå noen idag :) er helt alene nå, så passer ypperlig for meg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Jag har lag inn et innlegg på 1. sida, men spørr om det samme her :)

f. 140888

 

Ser du noe ang jobb/skole til sommer/høsten?

 

Ser du noen spire på meg dette året? (er ikke helt på prøvefronten da det passer dårlig siden jeg ikke har jobb nå når jeg går ut av fødselpermisjon, men ønsker så gjerne en spire etter vi mistet i mars...)

 

Tusen takk om du kan ta deg tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg :) jeg får opp at du skal studere til høsten <3 men jeg får ikke noe spire opp på deg dette året. neste år kommer det ei lita spire ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så greit å vee alene da :P er alene på kjøllenet eg da :P minsten ligger å sover og elstemann ser på drømmehagen :P

 

men får du opp noe rundt meg? forlovelse eller jobb ?

tror ikke eg vil gå for å spørr om barn lenger, blir bare mer og mer nervøs ang det :P

 

170486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil gjerne vite om du ser hvem som bor inni magen min ;)

Har lagd et eget innleg , men prøver her å.

 

er gravid for 7 gang, 5 fine jenter og en xu. er 9+5 i dag

 

meg 080373

mann 220373

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, BeskyttetAvEngler!

 

Du prøvde å spå meg i går, men det var vanskelig. Har tenkt litt på det du skrev. Kan dette kaoset ha sammenheng med at ukene på jobb er kaotiske for tiden? Du mente jeg hengte meg fast i fortiden og den føler jeg selv er et tidbakelagt kapitell....

 

Vil du prøve en gang til ang. graviditet evt. forlovelse?

 

Sette umåtelig stor pris på det dere gjør. Det er jo i tillegg veldig spennende :)

 

150576

150484

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-mtp- HAHAHA:D huff stykt å le ;) du får bare rope ut hvis du vil jeg skal se på barn på deg :) har jo sett også da og får det samme ennå hehe ;) men kan ta feil :)

 

Jobb kjære deg så puster og peser du i september ;) jobber til svetten renner ;) jeg føler jeg har sakt forlovelse i juni på deg men nå får jeg juli, nei nå tørne det for meg her hehe ;)

 

føler en steeeerk romantikk rundt deg nå, meeen du? du klarer ikke helt å ta i mot den. men jeg får også opp at du og din kjære komme til å jobbe myyye med forholdet deres fremover ;) deilig følelse dette her ja ;) you go girl ;) *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja tror det er noe slikt du har sett før også ang forlovelse :P

juli jaja er en fin mnd det også :D hehe alle mnd er vel fine for meg no skjønner eg ... hehe

 

bare LE du hahaha... tror eg får knipe igjen slik at ingen får rett ang barn nett no ja :P

 

jobb JA-------- JA dette liker vi, har ikke vert i jobb siden august08 pga svangerskaps kvalme osv.. you name it.. :( så er sikkelig klar for jobb, men aner ikke hva eg skal jobbe meg hihi.. der dukket enna et problem opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke pingle som -mtp- jeg vettu så jeg spør ;-P

 

lille blomst og -mtp- er enige om en ting ang graviditet på meg, hva tenker du om saken? ;-)

 

08.11.70

 

Du har sett på meg om det før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

♥(¯`°•.¸Skal jeg? 1MA¸.•°´¯)♥

 

det som sitter som har sjedd deg tidligere får jeg opp som tilbakefall. at du har "glemt" det men samtidig at du ikke har glemt det, det kommer opp i feil situasjoner hos deg. jeg vet ikke helt om du helt forstår at du gjør det men det er d som kommer opp på meg. Jeg får sterkt opp at du må ta en pust i bakken nå, du er sliten. du må gi mer av deg selv TIL deg selv, du har gitt så mye av deg til andre at nå er det din tur. jeg får opp sommerspire på deg nå ;) Juni <3 forlovelse var det litt verre med jeg får ikke opp noe forlovelse til neste år :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei:) Kanskje du får tid til å ta en titt på meg også?? Vet ikke helt hvor konkrete spm du trenger, men jeg lurer litt på hva du får opp rundt jobb på meg? Jeg mister nemlig jobben min og skal snart ut i permisjon. Er litt nysgjerrig på hva jobbfremtiden vil bringe. Får du opp noe rundt bransje/stilling/tidspunkt for oppstart osv??

 

Og så lurer jeg på om du kan se litt rundt fødsel. Får du opp når? Evt litt rundt hvordan den blir?

 

Fdato: 280881

 

På forhånd, tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttemamma'07+'09 venter jente

 

hei på deg :) jeg får opp at du vil få en normal fødsel på rundt 10 -11 timer. jeg får opp at det vil gå bra rundt hele fødselen men at du ikke er helt forberedt når det sjer. Ang. jobb får jeg desverre ikke opp noe :/ kanskje disse to fnisekoppene her inne får noe på deg ang jobb :) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Vi har forsøkt en liten stund nå men enn så lenge så har vi ikke hatt hellet med oss. Fikk noen spådommer om forrige mnd men det gikk ble ikke sånn. Så jeg lurer jo litt da om du kan se om det er noen spire i vente for oss og gjerne om du kan anslå når..?

 

311070

 

Takker :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

At jeg må ta det med ro, kjenner jeg på kroppen.Etter et møte i går kveld ytre jeg til min kjære at overlever jeg til påske (han kommer hjem fra jobb) så er det utrolig! Men da blir det bare avslapning!!

 

Igjen; tusen takk for at du bruker tid på dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

♥(¯`°•.¸Skal jeg? 1MA¸.•°´¯)♥

 

takk til deg for at du kommer med tilbakemelding det setter jeg stoooor pris på <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud du også? Enig med de 2 andre trollene? Hrmpf hehe.

 

Skal jo nesten ikke gå an at jeg er det jo! Har ikke tenkt på ikm(måtte sjekke kalender igår når -mtp- spurte) og dpo eller el, kun med monitoren og den viser jo ikke max engang - så denne mnd har/hadde jeg slått det helt fra meg hehe.

 

Men det har jeg ikke spurt mpt og blomsten om, mener du jeg er helt nygravert eller kan det være før siste mens da jeg hadde den 45 dagers syklusen? For er jeg det så skjønner jeg ikkeno *ler*

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...