Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 :-) Er helt blank jeg, og jenta kommer til verden om noen knappe uker.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Mine to heter Mia Madelen og Michelle,men det er ikke godkjente navn av DIB`s navneutvalg... Ellers liker jeg: Cathrine Malin Maja Solveig Lillian/Lillien/Lilly Nathalie
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #6 Skrevet 5. april 2011 mine døttre heter Eirin Madelen og Malin Alexandra (Eirin og Malin) ellrs liker jeg Carmen Erika Hayley Gidsken Iben Antonie
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #8 Skrevet 5. april 2011 Elise Iselin Ellisiv Ellinor Ingeborg Ingvild Anniken Astrid Gry Lene Heidi Margrete
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #9 Skrevet 5. april 2011 Hvis jeg noen gang får en jente skal hun hete Andrea
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #10 Skrevet 5. april 2011 Vilje Frøya Iva/Iwa Mikaela Bjørk I denne rekkefølgen:)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #12 Skrevet 5. april 2011 Alma Tuva Iris Signe Synne Guro Synest Tuva er ABSOLUTT finest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå