Gå til innhold

Blir så deprimert..


sk

Anbefalte innlegg

ja man sier at det er så koselig å være gravid.. men jeg må bare si at d syns ikke jeg.., klart det ommer noe godt å flott ut av svangersapet,men denne gangen har jeg så mye plager at d er ikke noe kjekt å være gravid.

Har kraftig bekkenløsnig og til tider er det helt låst...

Sover Ikke på natt pga amertene, kanskje jeg kan skryte på men 2 timer sammenlagt med små dubber..

 

Bekager men jeg syns ikke d er koselig å være gravid.. men men, men første mann var d som en dans på roser, men nå... nei nå...

 

Sikkert trist å lese men jeg måtte bar få ut litt frustrasjon over min egen situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper tiden går fort for deg nå da, siden dette ikke er et problemfritt svangerskap for deg :(.

 

Jeg har hatt det kjempefint frem til for to måneder siden, da fikk jeg en låsning i ryggen som har ført med seg masse smerter :( . Det er ikke svangerskapsrelatert, men det hjelper absolutt ikke på å drasse rundt på ekstra vekt frempå magen, vipper jo kroppen ut av balanse. Resultatet er at jeg står hele dagen på jobben (har kontorjobb), og ligger rett ut på sofa med kjempevondt resten av kvelden. Kan ikke sitte i lengre perioder, og det betyr at alle aktiviteter slik som kino, restaurant, kafèbesøk er vanskelige å gjennomfør (selv om jeg gjør det...biter bare tenna sammen). Søvn er det også dårlig med. Gleder meg til denne graviditeten er over, og til jeg kan begynne å trene skikkelig for å få bukt med denne ryggen. (har også bekkenløsning, så det hjelper jo ikke akkurat på ;))

 

Håper at det letter litt for deg utover, selv om sjansene for det sikkert er små :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d går vel bra denne gangen også,men utrolig kjedelig å ikke fungere slik en vil.

 

masse god bedring til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...