Gå til innhold

Mannfolk.....*HRMF*

Anbefalte innlegg

Skrevet

På skolen som datteren vår går i, skal på skoletur den første helgen i mai. Turen er det foreldrer som skal betale. 700 kr pr barn. Og fristen for å betale for turen er i morgen. Så eksen min sendte meg melding veldig sent i går og spurte om ikke jeg kunne betale for den.

Jeg sa nei, for turen falt på helgen hans, så da syns jeg at det er rimelig at han kunne betale. Dessuten, så betaler jeg alt annet, som sfo, aktivitet som jenta vårt går på etc. Alt som har med skoleutgifter. Så da syns jeg at det var rimelig at han kunne betale for turen.

Men da ble han sint og kjeftet via sms.

Håpløs!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde dere avtalt at han skulle betale for turen? Om dere ikke hadde det så er det du, som bidragsmottager og primærforesatt, som skal betale for turen.

Skrevet

Ja, vi avtalte det den dagen jeg spurte om jeg skulle melde på datteren vårt på turen. For ca. 3 uker siden. Da sa han at han kunne betale, så lenge han slipper å betale de 500 kr i bidrag den måneden. Så jeg sa greit.

HI

Skrevet

F....går jo aldri an å poste svar her inne.

Som sagt...ja, vi avtalte det da jeg spurte han om jeg skulle melde datteren vårt på turen for 3 uker siden. Vi avtalte at han istedenfor å betale de 500 kr han betaler i bidrag, så kunne han betale for hele turen.

Og for å komme med en ekstra kommentar, vi har også blitt enige om å dele på skoleutgifter fremover nå, siden han gikk fra å betale 2800 i mnd til 500 kr i mnd.

HI

(få se om svaret blir postet nå da)

Skrevet

For en slask! Om han betaler 500,- mindre i bidrag (da blir det jo kun 200,- av hans egen lomme) og så bli sint for at du ikke vil betale for skoleturen i tillegg. Slask!

08:25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...