Gå til innhold

Våknet med tr i morges.


¤ frk. C med 3 små ¤

Anbefalte innlegg

Vi har ikke startet prøving enda, så det er bare greit.

Begynner å se an syklusen min, den er lang, mellom 35 og 33 dager. Er det lenge?

 

Følger alle dere prøvere veldig med på når dere har eggløsning allerede med en gang dere begynner prøvinga? Eller kutter dere bare prevensjonen å lar ting gå sin gang.

 

Mann her mener det høres helt villt ut å telle dager osv, men så har vi heller ikke hatt store problemer med å bli gravide tidligere heller da.

Tenker å begynne på nr 3 til sommeren. Men jeg klarer ikke helt å legge kalenderen fra meg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hele tiden siden forrige graviditet, skrevet ned mens og når jeg har merket eggløsning. Dette fordi avvik i syklus jo kan tyde på at noe er galt og føler det er veldig greit å ha kontroll på dette, jeg føler personlig bare at dette er en ansvarlig ting å gjøre helt uavhengig av om jeg vil bli gravid eller ikke.

 

Nå er det jo slik at det kun er et vindu på 24 timer pr måned man kan bli gravid på, så å ha kontroll gjør jo prosessen i det minste enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stortsett også pleid å følge med på det, sette et lite kryss i kalenderen, bare for å følge litt med. Alltid greit å vite når siste mens var uansett om man er prøver eller ikke.

Har så og si alltid hatt regelmessig mens, men har aldri studert den så nøye før, hehe.

Å ja, jeg blir nok å følge med når vi starter prøving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...