Gå til innhold

HVA KAN DERE SI OM OSS UT I FRA NAVNVALGENE VÅRE?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av en annen tråd, og flere som var treffsikre, så hadde det vært gøy og sett om noen kunne si noe om oss også?

 

 

Barna våre heter Nora og Emil Andreas.

Noen synspunkter?

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes den er veldig vanskelig ; -)

Det er to fine navn som ikke utpreger seg i noen spesielle grupper.

 

Kjenner mange Emil og foreldrene er unge, eldre, folk med høy utdannelser, sjefer, uføre og ja det meste.

 

Kjenner foreldrene til kun ei Nora og de er modne foreldre, med greie jobber, helt vanlige folk. (er veldig glad i navnet forresten!)

 

Tenker dere er i starten av tredveårene, grei økonomi og en av dere har god utdannelse. Mange gode venner, sosialt par.

Bor i storby eller i nærheten av storby.

Vil kanskje ha en atpåklatt etterhvert, men er i utgangspunktet fornøyd med de to dere har ;-) Stemmer det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig, men tipperat dere er i 30 årene, har høyskole/universitetsutdannelse, men ikke av de aller lengste. Bor i utkanten av en by i et OK hus om ikke av deallerstørste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper dere er middels ift inntekt og jobber, kanskje litt bedre råd enn flere andre. Dere er familiekjære med god kontakt til besteforeldre og andre slektninger. Dere bor relativt bynært, kanskje i en by. Dere har god orden på livet og er positivt innstilt. Tipper dere har vært litt i tenkeboksen på 2 vs 3 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe. Her var det mye artig lesing! Noen av dere hadde mer rett enn andre.

Anonym 08:12: Jeg er 33 år (så starten av tredveårene passer vel godt;-)), mannen 37. Jeg har relativ lang utdannelse, 5 år. Universitetet (men vi begge har igrunnen god utdannelse, ikke bare den ene av oss).

Bor ikke i en storby, tvert i mot! :-) Det blir nok ett barn til om vi er så heldige, dette er et stort ønske! Derfor ikke fornøyd med "bare" to ;-)

Er også et sosialt par med mange venner :)

 

Anonym 08:38: Alt riktig! :-) (Bortsett fra at jeg synes 5 årig utdanning ikke er så lite...)

 

Anonym 08:46: Riktig det med inntekt. Også at vi er familiekjære. Bor som sagt ikke i by. Er positive og god orden på livet ja! Men: vi har aldri vært i tvil om at vi vil ha 3 barn :-)

 

Synes dere alle har tippet bra ut i fra navna på våre barn ;-) Hehe, dette var morsomt! Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...