Gå til innhold

Er denne den "perfekte" vogn, kanskje?


Glad tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

http://www.vognverden.no/?menu=429&product=1145

 

Vil gjerne ha erfaringer ang. kvalitet på merket, og om noen har prøvd den eller hørt noe om den vil jeg gjerne ha brukererfaringer?

 

Det jeg ser er at den skal ha:

Vendbar sittedel (yes!!)

Stooor bag og sportvogndel (en av de lengste på markedet?)

Lun kalesje

Full liggestilling

Svingbare lufthjul

 

Men mine spørsmål er;

Hvor liten (eller stor?) blir den sammenlagt?

Er den lett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen erfaring, men ang spørsmålene dine, så sakset jeg dette fra linken du sendte;)

 

Sammenlagt mål, understell: 90x64x40 cm

Vekt understell: 8,5 kg

Vekt bag: 7,0 kg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så fin ut, da :)

 

Alltid spennende med nye vogner, særlig når man ikke finner så mye informasjon om den. Prøvd å google litt?! :)

 

Jeg skal en Emmaljungavogn, og har valgt en lang dypvogn med hele 97 cm liggemål. Det er en modell som bare selges i Danmark. Danskene har tradisjon med større bagvogner, så bagdelen kan brukes lengre.Man kan se modellene via den danske websiden http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Big_Star_UniQ-556.html

Siden vi venter aprilbarn har jeg valgt å gå for en Big Star, forhåpentligvis holder vogna også over den første vinteren (med plass til lammeskinnspose og det hele) I tillegg til dette skal vi ha et bilsete fra Emmaljunga, som man også kan feste på vognas understell med et adapter.

http://www.emmaljunga.com/dk/Autostole/First_Class0+base-497.html

 

men vogna du har funnet, ser spennende ut. Jeg ville prøvd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym, jeg så også disse målene, men de sier lite om vognen sammenlagt som sportsvogn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en danske bagvogn (Scandia) og vil bare si at en blir LEI av å drasse rundt med denne store vogna... den tar STOR plass i bilen. Helst bør man ha type VW Transporter, slik at en slipper å legge sammen vogna når en skal på tur, eller ikke ha bil i det hele tatt ;-) Det er ikke noe smidig understell til bilstolen, vil heller anbefale et enkelt understell som lett kan klappes sammen til bilstolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NYHED: Trille Hippa er nu kommet med drejehjul med luft, en helt alm. barnevogn på 90 cm incl. bag, stelleveske samt sportsvognsdel

 

Beskrivelse:

Trille Hippa duo vogn, er nu kommet med drejehjul, hvilket gør den yderst ideel til "bykørsel" Trille hippa har en fast barnevognskasse på 90 cm, hertil medfølger en lift på 80 cm. Barnevognskassen samt lift leveres med inderfoer der er aftageligt og kan vaskes i vaskemaskine (uden skyllemiddel) ved 40 grader. I selve barnevognskassen er der en rygstøtte der kan sættes op til støtte til barnet når der er lidt ældre. Både barnevognskassen og liften er helt sammenklappelige, klapper man den sammen, fylder den faktisk ikke mere end bare 10 cm. I selve kalechen er der ventalition, der kan åbnes efter behov. Når man ønsker at lave Trille Hippa om til klapvogn, tages barnevognskassen af stellet, klapvognsdelen påsættes og kalechen sættes over på klapvognen. Ydermere er forlærredet til barnevognen klar til at blive brugt som en fodpose på klapvognen. Så ALT er bare med fra begyndelsen, om du øsker en barnevogn eller klapvogn. Trille Hippa klapvognssæde er 95 cm i liggemål. Ryggen i klapvognen kan indstilles i 3 positioner. helt lodret - midt i mellem og helt vandret - hvilket gør du man sagtnes kan bruge en trillepose i både barnevogn og klapvogn Så vælger du en Trille Hippa er du sikker på at det er en vogn der kan bruges i alle 3 år. Trille Hippa Leveres med: barnevognskasse, klapvogns-del, pusletaske, fodpose..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...