Gå til innhold

Jeg gikk med dongri på fest, noe jeg ikke skulle ha gjort...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde på meg en hvit D&G dongri bukse. Den er kjempe fin. Venninnen min skulle ha bursdagsfest, hun blir 29. Ingen av de andre gikk spesielt pent kledd. De gikk i tights og rimelige shorts og skjørt. Det var en der som mente jeg hadde liten respekt når jeg gikk i dongri på fest og det ville hun så klart aldri gjort. Hun gikk i et helt sort skjørt til kneene fra cubus til 100-200 kroner selv så det var vist bedre.

 

Jeg syntes dongri passer greit til helgefester jeg og mange av mine venner går med dette i alle varianter. Jeg ser mange med dette på byen også på kveldene. Jeg syntes faktisk det er verre å kle seg pent men noe som ikke er pent og bare ser billig og kjedelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en veldig dyr anorakk. Viser jeg mer respekt for vertskapet om jeg bruker den framfor et skjørt jeg har som var billigere?

 

Hvorfor den opphengtheten i hvor dyre ting er? Jeg kan ikke si noe om det selskapet du var i, men et skjørt eller kjole er vel stort sett regnet for "penere" enn dongeribukse. Hvem er det som går rundt og tenker på hvor mye skjørtet kostet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olebukser er ok om festen ikke kommer med en forhåndsdefinert kleskode, men hvite olabukser er aldri pent og det blir ikke noe penere av at buksen er dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri fått for meg å sagt noe om antrekket ditt, dårlig folkeskikk. Høres ut som mennesket var missunnelig på buksa di. Sett bort fra det hadde hun nok lyst å jenke deg litt i og med at du tydeligvis føler deg viktigere med merkeklær og ser delvis ned på de som ikke har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noe eller noen skal feires så børman ta på penbukse,kjole eller skjørt.

Av respekt. Å komme i dongeri så viser man st dette ikke er så høytidlig.

Pris har ingenting å si. Jeg har Vera Wang kjoler til mange tusen men kan ta meg line bra ut i kjoler til 200 fra Cubus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da også noe å henge seg opp i... Høres ikke ut som du har all verdens selvtillit. Hvis du er nødt til å henge deg opp i en dum slengkommentar fra andre + vurdere hva alle mulige plagg koster, så bør du gå noen runder med deg selv.

 

Hev deg over det og glem hele episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge man har en fin topp til jeans, så passer jeans ganske bra til litt uformelle fester. Høres ikke ut som om denne festen var så formell at alle gikk kjempe fint kledd. Så ikke bry deg om det Hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemmet med dongeri.

Jeg synes personlig at hvite dongeribukser er meget harry og minner meg om fjortistiden....

Men for noen merkelige venniner du har, kanskje dere er litt umodne??

Hvem bryr seg hva folkene har på seg på en fest med mindre de dukker opp i pysjen!!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...