Gå til innhold

Huff, mannen min har rota med en annen jente:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, mannen min fortalte i kveld at han rota med ei jente etter en fest på lørdag. De har ikke ligget sammen, men det hadde vært nært.

Er så fryktelig lei meg! Betyr altså ekteskapet vårt så lite for han?

Vi har hatt det tøfft et par mnd, men de siste 14 dagene har allt vært bra.

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Gråter og gråter! Må jo bare forsøke å tilgi, men hvordan greier man det?

Hvordan skal jeg klare å ha et normalt forhold til ham etter dette?

Overdriver jeg?

De stoppa jo før det gikk allt for langt.

Setter pris på at han var ærlig å fortalte det, men vil han gjøre det hvis det skjer igjenn, når han ser hvordan jeg takler det?

Huff, mange spm. her som sikkert ingen kan hjelpe meg å svare på. Det kjjenntes bare som at jeg trengte å syte litt her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du SYTER ikke! Hallo jente...Får helt vondt av deg:(

Hadde min samboer gjort noe slik hadde min verden rast sammen under bena mine...

Vet virkelig ikke hva jeg hadde sagt/gjort i din situasjon...

Men hvis han virkelig elsker deg vil ha flere sjanser med deg, og du vil det samme, burde han kanskje holde seg unna alkoholen!!

Skrevet

Vanskelig å svare på sånt, gitt. For det første; nei, nei, nei, NEI, du overdriver overhodet ikke! Det er vondt og vanskelig.

At de ikke hadde sex er flott, men sviket er like forbanna grusomt. Når det gjelder spørsmålet om du SKAL tilgi og om du KAN tilgi er dette enormt individuelt.

Jeg har selv opplevd utroskap. Forholdet vårt var mindre seriøst enn deres (kjærester i drøyt tre år), men utroskapen var verre. Han hadde et fem måneder langt seksuelt forhold til en annen jente. Jeg prøvde å tilgi, og det er på mange måter den beste avgjørelsen jeg har tatt. Forholdet gitt til helvete fire måneder etter at jeg fant det ut, men da det først tok slutt var det rolig og behersket, og vi er fremdeles venner. Jeg kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre, men samlivsbrudd i sinne er neppe en god idé. Snakk med mannen, finn ut hva du vil, ta tid til å bearbeide følelsene dine og bruk tid på å kjenne på hva du vil.

Uansett hva du velger så går det fint til slutt. To år senere er jeg i et godt og stabilt forhold, og har aldri vært lykkeligere. Lykke til, og la tårene renne. Det er bare sunt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...