Gå til innhold

Inspirert: Noen som har truffet sin utkårede gjennom et ons? u/t


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en fetter som gjorde det - dama trodde ikke hun kunne få barn, men ble gravid - et par mnd etter fødselen ble hun gravid på nytt, da flyttet de sammen, et par år senere giftet de seg. Nå er eldste barnet 14 år, og de er fortsatt godt gift...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uhm..nei.

 

men eldste dattera mi ble til ved ett one night stand..

 

heldigvis ville faren være med å stille opp, etter han ble kontaktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meningen at det skulle være et ons i hvert fall, men jeg flyttet inn tre dager etter. Det er 6 år, en ring og to barn siden ;-)

 

Faktisk har de tre lengste forholdene blitt til etter å ha havnet i senga første natten, uten å ha kjent han fra før..kanskje ikke så romantisk, men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp :)

 

jeg møtte min samboer og far til vår førstefødte som vi venter til sommeren for ca 2 år siden hos en kompis. Jeg levde livets glade dager, og koste meg som single. Ble med ham hjem, og stakk på tur til asia kvelden etter. Da jeg kom hjem etter 1 mnd. møtte jeg ham tilfeldigvis igjen hos kompisen min, og vi hooket opp på nytt. Etter å ha holdt på bare på "hobbybasis" en stund, begynte vi å date mer seriøst og flyttet sammen. Nå venter vi Barn, har hundt, kjøpt hus, og er veldig happy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...