Gå til innhold

Dere som er lei katter i hagen deres:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jøss. Nok en gang: skal JEG betale penger for at andre folk slipper dyr ut på min eiendom og lar dem drite???

Skrevet

Ja, jeg ser for meg at naboen din bærer katten sin over på din eiendom for og drite!

Skrevet

Ja, jeg ser for meg at naboen din bærer katten sin over i din hage for og drite! Kattene går hvor de vil ikke sant, med og uten eier.

Skrevet

Jeg skjønner godt at folk blir lei kattedritt, for ikke å snakke om markering fra hannkatter. Derfor holder jeg mine katter inne, så plager de ikke naboene... Og om folk i det minste kastrerte kattene sine før de slapp dem ut, så slapp vi å ha mengder med mer eller mindre ville katter rundt omkring...

Skrevet

Men det finnes jo villkatter akkurat som det finnes andre ville dyr.

Dyr er dyr..

Skrevet

Men det finnes jo villkatter akkurat som det finnes andre ville dyr.

Dyr er dyr..

Skrevet

Vi var ille plaget med katter som kom inn i hagen vår og både pissa og dreit. Vi prøvde alt mulig for å bli kvitt dem men det hjalp ikke. Til slutt truet gubben med haggle. Må si at det var skikkelg ille. Mange i nabolaget ble terrorisert av disse kattene.

Så fikk vi oss hund. Fra den dagen vi kom hjem med han var vi kvitt kattene. Herlig....

Må bare legge til at det var ikke derfor vi fikk hunden asså.

Skrevet

Hørte en sadistisk histori, vet ikke om den er sann, men greia var at en kar hadde gitt en katt en paracet stikkpille som var ment for voksne. Paracet er giftig for katter, og gjør at katten etter en stund ikke klarer å ta opp oksygen, og dør.

Klarer ikke helt å få denne historien ut av hode. Hvordan kan noen gjøre slikt mot et levende vesen.

Skrevet

Vi gjorde det enkelt, la ut rottegift!

Skrevet

Hva? Tenker dere ikke på hvor grusomt det må være for katten?

Skrevet

Fy for noen syke mennesker som legger ut rottegift..

Et raskt google søk vil gi hageeiere som ikke vil ha katt/kattemøkk i hagen mange råd om hvordan katten holder seg unna.

Mennesker som skader dyr har store psykiske problemer,

og viss du/dere som foreldre sender dette budskapet til deres barn bør dere ikke bli overasket over om deres barn blir voldelige og med psykiske problemer som voksne.

Vet ikke om jeg skal le eller grine når jeg opplever såpass lite intelegente mennesker. Stakkars dere....

Skrevet

Hos oss er det bikkjemøkk som er mest irriterende. Folk er så frekke at de lar bikkjene gjøre fra seg på tomta vår uten at de engang plukker opp etter dem. Tror ikke jeg overdriver hvis jeg sier at det når snøen smeltet her dukket opp 30-40 hundebæsjer og det uten at vi har hund selv. Jeg er glad i hunder, men ikke møkka etter andres hunder. ÆSJ! Kan jo ikke la ungene leke i hagen på den siden av huset engang.

Skrevet

Takk for tipset HI! Jeg tror jommen det er verdt å investere i denne dingsen for å se om de ti kattene til naboen holder seg borte fra vår hage :o)

Skrevet

For det første, det finnes i utgangspunktet ikke villkatter i Norge. De kattene som er "ville" stammer fra tamkatter, altså katter som er kastet ut hjemmefra, eller avkom av disse og ukastrerte tamkatter.

For det andre, når jeg leser her om idioter som legger ut rottegift til kattene, så er jeg enda mer glad for at mine katter er innekatter...

• 1 år senere...
Skrevet

Håper du brenner sakte i helvete, din syke, syke jævel.

Anonym poster: 63fe81f4599c8691baf734bf9de0ba4e

Skrevet

Utgått på dato står det i annonsen. Andre plasser en får kjøpt dette da?

Anonym poster: 0e8d2e341b951f400c6f9215c39d09e4

Skrevet

Om du vet hvem eieren er så må det beste være å snakke med vedkommende! Jeg har en katt jeg elsker, men vil ikke at han skal være til bry for naboen. Jeg er selvfølgelig villig til å betale, han er jo mitt ansvar.

Og jeg velger å tro at hun som skrev at de legger ut rottegift er et troll.

Skrevet

Fy faen så sykt. Pleier du å ta med ungene din ut på jakt etter katter og helle bensin over dem før dere setter fyr på også, som familieunderholdning?

Mennesker som deg skulle vært skutt.

Anonym poster: ce25b7ac591de1f33aa8228e856c8a7d

Skrevet

Jeg tviler sterkt på at en katt ville spist rottegift bare så det er sagt. Da er det i såfall en hjemløs ekstremt sulten katt!

Og kjære dere, kastrer/steriliser kattene deres!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...